//

lockscreen - pas na uit/aan werkt touch-slider

lockscreen - pas na uit/aan werkt touch-slider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) alle uitleg die je nodig hebt staat in de Wiki... DFU en dan restoren met de officiele apple firmware .. en opnieuw jailbreaken/unlocken......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-05-08, 10:43
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

alle uitleg die je nodig hebt staat in de Wiki... DFU
en dan restoren met de officiele apple firmware.. en opnieuw jailbreaken/unlocken...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-05-08, 13:34
Henkos Henkos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 30
Standaard

Aangezien dit een hardware probleem is, heb ik de iPhone kunnen omruilen voor een nieuwe bij de internetwinkel waar ik de iPhone gekocht had.

Met mijn nieuwe iPhone treedt dit probleem niet meer op.
  #23  
Oud 29-05-08, 13:57
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Op een of andere manier heb ik dan toch het idee dat het met Kate te maken heeft / had.
Ik neem aan dat je die (nog) niet op je nieuwe geruilde iPhone hebt gezet
en bij heel veel mensen een dergelijk "hardware probleem" optreed na gebruik van Kate.
Daarom blijf ik er nog maar even vanaf, hoewel de functies me erg aanspreken.
  #24  
Oud 29-08-08, 14:10
reza reza is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

ik heb dit probleem ook nog steeds, van de eerste week dat ik me iphone had, nooit kate op geinstalleerd al verschillende keren via dfu alles opnieuw gedaan, geen verbetering, komt gemiddeld 1 maal per dag voor dat scherm niet reageert, vaak bij inkomend gesprek of slide to unlock
  #25  
Oud 23-11-08, 19:11
npp npp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Hoi, ik heb net een nieuwe iPhone, gejailbreakt naar 2.2 via Pwnage. Alles ging goed behalve dat ik de slider unlock screen werkt gewoon niet meer (de slider beweegt niet), en daardoor kan ik niet meer in mijn iPhone... Ik heb al een paar keer gereboot, maar helpt niet. Suggesties? Moet toch even proberen om te resetten naar de factory settings (2.1)?
  #26  
Oud 23-11-08, 19:40
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door npp Bekijk bericht
Hoi, ik heb net een nieuwe iPhone, gejailbreakt naar 2.2 via Pwnage. Alles ging goed behalve dat ik de slider unlock screen werkt gewoon niet meer (de slider beweegt niet), en daardoor kan ik niet meer in mijn iPhone... Ik heb al een paar keer gereboot, maar helpt niet. Suggesties? Moet toch even proberen om te resetten naar de factory settings (2.1)?
Nog eens proberen met te restoren zou ik zeggen. Als deze werkte op 2.1 moet deze uiteraard ook werken op 2.2
  #27  
Oud 23-11-08, 19:48
npp npp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Nog eens proberen met te restoren zou ik zeggen. Als deze werkte op 2.1 moet deze uiteraard ook werken op 2.2
Je bedoelt restore naar 2.1 van Apple, of restore naar de ge-pwnde firmware?

Trouwens, wat heel raar is dat het scherm reageert wel in die (op het shutdown scherm heb je zo'n "cancel" button, en die werkt wel!). Denken jullie dat mijn iPhone al gebricked is, of is er nog hoop?
  #28  
Oud 23-11-08, 19:50
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door npp Bekijk bericht
Je bedoelt restore naar 2.1 van Apple, of restore naar de ge-pwnde firmware?
Trouwens, wat heel raar is dat het scherm reageert wel in die (op het shutdown scherm heb je zo'n "cancel" button, en die werkt wel!). Denken jullie dat mijn iPhone al gebricked is, of is er nog hoop?
Gewoon terug eens naar de huidige die je nu gebruikt en dan terug quickpwn erop loslaten !
  #29  
Oud 23-11-08, 19:59
npp npp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik dacht dat Quickpwn niet goed was als je ooit een software unlock wilt doen...

Citaat:
GOLDEN RULE: If you have a 3G iPhone and want potential soft unlock in the near future do NOT use QuickPwn, and do not use the official ipsw or the iTunes update process without using PwnageTool.
  #30  
Oud 23-11-08, 20:10
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door npp Bekijk bericht
Ik dacht dat Quickpwn niet goed was als je ooit een software unlock wilt doen...
Als je een officiele iphone hebt en deze is unlockt door apple ( zoals hier in belgie) dan speelt dit geen enkele rol.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help, ipod touch 3g doet werkt uit zichzelf! sasa92 iPhone algemeen 4 08-05-11 14:24
Aan/Uit knop werkt niet. ultrAslanli-kerem iPhone algemeen 0 22-08-10 02:21
Fingerprinter V2 Slider lockscreen lodevs Jailbreak apps en thema's 9 12-03-10 15:13
Lockscreen slider soCool Jailbreak apps en thema's 21 15-12-09 18:19
Aan/Uit knop werkt niet meer KCie iPhone algemeen 0 23-11-09 08:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.