//

iPhone herstart plotseling

iPhone herstart plotseling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Fijn dat ik toevallig op dit topic stuit. Heb ook al even last van 'plotselinge' crashes. Komt veelal voor bij het openen van een nieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 01-02-13, 11:01
Jorenbis Jorenbis is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

Fijn dat ik toevallig op dit topic stuit. Heb ook al even last van 'plotselinge' crashes. Komt veelal voor bij het openen van een nieuw bericht, waarna het apple logo tevoorschijn komt en de iPhone opnieuw opstart. Heb even een screenshotje geplaatst van Diagnose en Gebruik.

Soortgelijk probleem?

Het betreft een witte iPhone 4s 16gb, geen jailbreak.

(bijlage enkel een deel zichtbaar, bovenaan een zestal "LatestCrash - xxx" bestandjes)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (44,6 KB, 10x gelezen)
Bestandstype: jpg foto (1).jpg‎ (42,5 KB, 10x gelezen)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 01-02-13, 12:36
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorenbis Bekijk bericht
Fijn dat ik toevallig op dit topic stuit. Heb ook al even last van 'plotselinge' crashes. Komt veelal voor bij het openen van een nieuw bericht, waarna het apple logo tevoorschijn komt en de iPhone opnieuw opstart. Heb even een screenshotje geplaatst van Diagnose en Gebruik.

Soortgelijk probleem?

Het betreft een witte iPhone 4s 16gb, geen jailbreak.

(bijlage enkel een deel zichtbaar, bovenaan een zestal "LatestCrash - xxx" bestandjes)
Ja idd een soortgelijk probleem. Ik zie bij u ook een springboard crash staan. Dat had ik dus ook telkens.

Voor de rest ook heel veel low memory crashlists. Heb je veel app's open staan altijd?

En gebeurd het heropstarten vaak?
  #43  
Oud 01-02-13, 12:40
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorenbis Bekijk bericht
Fijn dat ik toevallig op dit topic stuit. Heb ook al even last van 'plotselinge' crashes. Komt veelal voor bij het openen van een nieuw bericht, waarna het apple logo tevoorschijn komt en de iPhone opnieuw opstart. Heb even een screenshotje geplaatst van Diagnose en Gebruik.

Soortgelijk probleem?

Het betreft een witte iPhone 4s 16gb, geen jailbreak.

(bijlage enkel een deel zichtbaar, bovenaan een zestal "LatestCrash - xxx" bestandjes)
Aangezien het probleem van Techfreak opgelost is door middel van een herstel, raad ik je aan om dit ook eens uit te voeren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 februari 2013 om 12:42 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ja idd een soortgelijk probleem. Ik zie bij u ook een springboard crash staan. Dat had ik dus ook telkens.

Voor de rest ook heel veel low memory crashlists. Heb je veel app's open staan altijd?

En gebeurd het heropstarten vaak?
Krijg jij de problemen nu nog steeds? Of is het nu opgelost?
__________________
  #44  
Oud 01-02-13, 12:46
Jorenbis Jorenbis is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

Apps probeer ik telkens af te sluiten, dus veel blijft niet open staan. Heb veel last van mijn batterij (iPhone doet het meestal geen volledige dag, wel intensief 3G gebruik, mails, e.d.). Zou dit eventueel een oorzaak kunnen zijn?

Zal eens kijken voor een herstel, maar aangezien Powerknop stuk is, wil ik het niet voorhebben dat de iPhone niet meer opstart (ik kan hem momenteel niet echt missen).

Het heropstarten gebeurt niet erg vaak, varieert. Zo'n 2 à 3x per week ongeveer.
  #45  
Oud 01-02-13, 12:48
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Let wel op! Toen ik een herstel deed crashte men iPhone en ben ik hem 3 weken kwijt geweest voor herstelling....
  #46  
Oud 02-02-13, 11:22
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Aangezien het probleem van Techfreak opgelost is door middel van een herstel, raad ik je aan om dit ook eens uit te voeren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 februari 2013 om 12:42 ----------



Krijg jij de problemen nu nog steeds? Of is het nu opgelost?
Of het probleem nu opgelost is weet ik nog niet zeker he. De tijd zal het uitwijzen.

Aangezien ze in het herstelcentrum gewoon een herstel hebben geforceerd wil dat niet zeggen dat datgene wat het probleem al 2x heeft veroorzaakt ook opgelost is.

Ze hebben niks hardwarematig veranderd dus...ik wacht met een bang hart af voorlopig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone herstart uit zichzelf mirr iPhone algemeen 3 07-12-11 18:44
iPhone 4S herstart soms spontaan artfark iPhone algemeen 9 17-11-11 07:51
iPhone 2G herstart iedere keer tekstarzz iPhone algemeen 0 17-02-11 23:03
iPhone herstart steeds berndvp Archief 1 04-01-09 22:31
Iphone herstart ipv uitgaan! Guidovdv iPhone algemeen 1 22-07-08 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.