//

kan niet e-mailen met de Iphone, echt alles geprobeerd!

kan niet e-mailen met de Iphone, echt alles geprobeerd! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn problemen zijn inmiddels voorbij. Heb mijn prepaid kaartje van Hi in de vuilnisbak gedoneerd en ik bel, mail, sms en internet nu lekker met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-08-08, 13:26
Saik0 Saik0 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 27
Standaard

Mijn problemen zijn inmiddels voorbij. Heb mijn prepaid kaartje van Hi in de vuilnisbak gedoneerd en ik bel, mail, sms en internet nu lekker met vodafone! Alles werkt feilloos en zonder proxy geklooi.
__________________
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-08-08, 13:43
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Opgelost! Dit is een bekend probleem bij 2.0 als ik zo eens Google...

Mijn oplossing was om de eerste custom firmware van Michael erop te zetten (nog zonder Installer) ipv die MET installer. Nu werkt het wel in een keer!

Het lag dus niet aan een typfoutje... Nu even uitzoeken hoe ik installer 4 erop krijg.
  #23  
Oud 27-08-08, 18:13
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Zal wel weer een bug zijn. Wellicht ontstaan na al het rommelen van programma's/programmeurs als die van Dev Team. Als je een custom firmware maakt kan er best een bug insluipen lijkt me. Ik ben overigens een regelrechte leek op dat gebied, maar het lijkt me mogelijk.

Wel een irritant probleem overigens.
  #24  
Oud 28-08-08, 20:55
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Werkt dat Push eigenlijk ook met @home en POP instellingen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Is iphone 4 met 4.2.1 versie te jailbreaken? HELP A.U.B. heb alles geprobeerd. betul Jailbreak 4 07-01-11 10:38
Iphone reboot constant maar alles al geprobeerd bollemp3 iPhone algemeen 0 11-06-10 18:13
iPhone 2G defect - Alles geprobeerd, ten einde raad iPetert iPhone algemeen 7 28-09-09 16:23
iPhone: jailbreaken 3.0.1 heb alles geprobeerd maar wil niet biggy25 Jailbreak 73 15-08-09 19:33
Video: Alles geprobeerd, het wilt gewoon niet lukkken Londonforever Muziek, foto & video 3 31-01-09 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.