//

iPhone scherm laten maken, daarna iPhone kapot

iPhone scherm laten maken, daarna iPhone kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedennacht. Ik heb een half jaar geleden een tweedehandse iPhone 4 gekregen van mijn oom. Er zat een barst in, maar de telefoon deed het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-11-12, 00:21
LIQWIE LIQWIE is offline
• iOS 4.0 Beta
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Exclamation iPhone scherm laten maken, daarna iPhone kapot

Goedennacht.

Ik heb een half jaar geleden een tweedehandse iPhone 4 gekregen van mijn oom.
Er zat een barst in, maar de telefoon deed het prima.
Ik vond de barst storend dus heb hem naar een winkel gebracht om hem te laten maken omdat mijn oom er geen verzekering op had.
Hun hebben toen het frontje vervangen en de iPhone weer meegegeven.
De iPhone deed het steeds niet en viel steeds uit, dus ben terug gegaan.
Na onderzoek bleek dat er een onderdeeltje kapot was gesprongen door het openen van het frontje. Dit hebben ze toen laten maken ergens anders.
De iPhone heeft het een maandje gedaan, na die tijd was de batterij steeds na 4 uur leeg. Op een dag haalde ik hem uit mijn tas (niet eens laten vallen) en zat er WEER een barst in mijn scherm.Toen was ik het helemaal zat en heb ik hem niet meer aangeraakt en mijn oude BB er maar weer bij gepakt.
Als ik de iPhone nu probeer op te laden gaat hij niet eens meer aan, alleen het appeltje komt in beeld.
Achteraf ben ik nog steeds verdrietig over dit verhaal en aangezien mijn BB het aan het begeven is, vraag ik me af of mijn iPhone nog te redden is misschien?
Heeft iemand tips voor mij?
Ik vind het namelijk zonde om de telefoon weg te gooien!
Alvast bedankt voor de tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-12, 06:01
stevenensiham stevenensiham is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 27
Standaard

Baterij is misschien helemaal plat eens een nachtje opladen doet wonderen pf reboot door de homeknop en de power knop gedurende een 15 tal seconden samen ingedrukt te houden !! Succes
  #3  
Oud 20-11-12, 13:05
LIQWIE LIQWIE is offline
• iOS 4.0 Beta
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

Helaas, heb ik beide ook geprobeerd maar geen teken van leven
Als ik hem in de lader doe trouwens komt dat appeltje niet continu, maar een paar seconden, gaat dan weer weg en komt dan weer een paar seconden.
  #4  
Oud 20-11-12, 13:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LIQWIE Bekijk bericht
Als ik hem in de lader doe trouwens komt dat appeltje niet continu, maar een paar seconden, gaat dan weer weg en komt dan weer een paar seconden.
Dat betekent dat de iPhone tracht om te booten maar het bootproces niet kan uitvoeren.

Daar kunnen verschillende redenen voor zijn oa. de bootspanning is te laag (accu defect?) of het besturingssysteem kan niet gevonden worden (geheugen defect?).
Reageren

Labels
barst, batterij, iphone, repareren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone laten vallen, internet en scherm kapot MissIphone iPhone algemeen 2 02-02-12 11:53
Iphone kapot waar kan ik hem laten maken q_ariens iPhone algemeen 16 19-12-10 18:14
kapot scherm(backup maken) waalboer iPhone algemeen 11 30-11-09 15:28
Camera kapot, waar goedkoop laten maken? Tim14ww Archief 1 12-10-09 17:52
Kapot speakertje bij Iphone, waar laten maken? Franko Archief 3 22-12-08 15:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:51.