Problemen met reserve kopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vorige week is mijn iPhone 4 helaas gestolen. Nu heb ik van iemand een iPhone 3G kunnen overkopen en wil ik de reservekopie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met reserve kopie
Hallo allemaal,
Vorige week is mijn iPhone 4 helaas gestolen. Nu heb ik van iemand een iPhone 3G kunnen overkopen en wil ik de reservekopie van mijn iPhone 4 hierop zetten. Als ik nu mijn nieuwe iPhone 3G aansluit op mijn computer en met mijn rechter muisknop op de iPhone klik en dan naar 'terugzetten naar reservekopie' ga, staat mijn reserve kopie van mijn iPhone 4 er niet bij. Als ik naar bewerken -> voorkeuren -> apparaten ga staat de reserve kopie er wel bij van mijn iPhone 4. Iemand enig idee waarom die dan niet in het lijstje staat bij 'terugzetten naar reservekopie'? Ik wil zo graag mijn foto's terug Alvast bedankt! Groetjes Nikita |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet lukken denk ik. Vermoedelijk had de iPhone 4 ook een nieuwere iOS versie dan de 3G en dan gaat het al helemaal niet lukken.
|
|
|||
|
|||
Meen je niet En er is ook geen andere manier om mijn foto's terug te krijgen toch?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.iphonebackupextractor.com/ |
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je dit programma ermee bedoeld iPhone Backup Extractor for Windows and Mac ? Kan dit het bestand beschadigen of is dit gewoon veilig? Bedankt voor je snelle antwoorden in ieder geval.
*Edit: Ik zie dat je de link al had geplaatst, die had ik even over het hoofd gezien. |
|
|||
|
|||
Ja, die bedoel ik. Zolang je niets gaat wijzigen in de backup is er geen gevaar.
|
|
|||
|
|||
Klopt het dat je ervoor moet betalen?
|
|
|||
|
|||
Volgens de webpagina is er een "Free Edition".
|
|
|||
|
|||
Daar kan je helaas maar 2 foto's mee terug krijgen, pas na het kopen van de volledige versie krijg je toegang tot de rest. Enig idee of er andere (gratis) programma's zijn?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heb ik nog één vraag die jij waarschijnlijk wel kan beantwoorden. Mijn huidige abonnement loopt in juli af en ben van plan dan een iPhone 5 aan te schaffen. Zou ik op de iPhone 5 wel mijn reservekopie terug kunnen zetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, helemaal super! Hartstikke bedankt voor je hulp!
Mocht er nog iemand zijn die wel een gratis programma weet om mijn foto's terug te krijgen dan hoor ik het graag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reserve kopie met shh terugzetten | Katrien001 | iPhone algemeen | 0 | 02-01-12 20:06 |
oude reserve kopie met nieuwe samenvoegen | bobels | iPhone algemeen | 4 | 21-08-11 19:15 |
Windows: reserve kopie | dwight11 | iTunes | 3 | 19-11-10 10:52 |
Reserve kopie. | Drime | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 20:30 |
Reserve kopie | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 1 | 28-12-08 18:33 |
|
|