//

Zwaar beschadigde Iphone 3GS

Zwaar beschadigde Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey dit is m'n eerste bericht op het iPhoneclub Forum. Ik zit met een probleem, mijn vriendin heeft een Iphone 3GS, en heeft hem laten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-11-12, 13:22
Sughan Sughan is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Question Zwaar beschadigde Iphone 3GS

Hey dit is m'n eerste bericht op het iPhoneclub Forum.

Ik zit met een probleem, mijn vriendin heeft een Iphone 3GS, en heeft hem laten vallen, en hij is zeer ongelukkig neergekomen waardoor hij zwaar beschadigd is. de telefoon viel zowieso niet meer te redden (tenzij met zware kosten wat hij echt niet meer waard is), dus regelde ik een tweedehands iphone 4 voor haar. Haar laatste backup van haar toestel dateerde al van de maand mei (vrouwen en technologie ), waardoor ze dus heel wat schoolwerk, foto's, apps en contacten kwijt is.

Ik krijg het toestel zelf niet aan de praat en ook itunes herkent het niet als je het aansluit aan de computer. Had het ook bij een herstelbedrijf binnengebracht maar zij zeiden mij dat ze er niets mee konden.
Nu vroeg ik mij af, is er een mogelijkheid om hiervan nog een backup te nemen?
Ik zelf dacht in de richting van het moederbord met harde schijf of enkel de harde schijf eruit te halen, die in een ander 3GS toestel te steken , aan te zetten en zo de backup te nemen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit uberhaupt?
En zo ja waar kan ik hiermee terecht?

Als iemand mij zou kunnen helpen aub dat zou fantastisch zijn , je weet hoe vrouwen gehecht zijn aan hun foto's e.d. dus ik zou heel graag die backup voor haar kunnen regelen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-12, 13:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sughan Bekijk bericht
Ik zelf dacht in de richting van het moederbord met harde schijf of enkel de harde schijf eruit te halen, die in een ander 3GS toestel te steken , aan te zetten en zo de backup te nemen.
In een iPhone zit geen harde schijf, die kan je er dus ook niet uithalen.

De geheugenchip er uit solderen en in een andere iPhone plaatsen nadat in dat ding ook eerst de geheugenchip er uit gesoldeerd werd is geen optie vrees ik.
Reageren

Labels
beschadiging, hdd, herstelling, iphone 3gs 16gb wit, moederbord



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan beschadigde podcast niet verwijderen KvdS iPhone algemeen 4 09-04-12 17:06
Beschadigde switcheasy nude mister x iPad algemeen 7 27-08-10 18:05
Zwaar probleem met me Iphone! Estavan Archief 7 21-05-09 21:19
Foto: beschadigde lens iPhone friesbertie Muziek, foto & video 0 08-12-08 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.