//

contactgevens overzetten van oud toestel naar iphone 5

contactgevens overzetten van oud toestel naar iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zopas een iphone 5 gekocht en nu wil de contactgevens overzetten van mijn oude Nokia naar het nieuw toestel. Mijn oud toestel heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-12, 19:23
anjasurmont anjasurmont is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard contactgevens overzetten van oud toestel naar iphone 5

Ik heb zopas een iphone 5 gekocht en nu wil de contactgevens overzetten van mijn oude Nokia naar het nieuw toestel.

Mijn oud toestel heeft nog een groter simkaart dan mijn nieuw toestel die een klein kaartje heeft.

Hoe kan ik die contacpersonen nu overzetten?

Momenteel is het ook nog wachten tot ik bij mijn nieuwe provider aangesloten ben , in het beste geval is dat morgen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-12, 19:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anjasurmont Bekijk bericht
Ik heb zopas een iphone 5 gekocht en nu wil de contactgevens overzetten van mijn oude Nokia naar het nieuw toestel.
Je kan de contacten van die Nokia overzetten met Nokia PC Suite (of zoiets) naar Outlook. Als die contacten in Outlook staan kan je weer synchroniseren met iTunes naar de iPhone.

Het gebruik van contacten op een SIM-kaart (namen + telefoonummers) is heel beperkt op een iPhone. De contacten die de iPhone gebruikt (CardDAV) is veel uitgebreider dan een naam + telefoonnummer.

Een iPhone kan wel contacten van een SIM-kaart importeren, maar dat was het dan ook. Contacten op een SIM-kaart opslagen is een beetje voltooid verleden tijd.
  #3  
Oud 25-11-12, 20:19
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Is je oude Nokia een smartphone.probeer dan idrive Photo Met deze gratis app kan je foto's en contacten backuppen en restoren naar andere toestellen
  #4  
Oud 25-11-12, 20:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Is je oude Nokia een smartphone.probeer dan idrive Photo Met deze gratis app kan je foto's en contacten backuppen en restoren naar andere toestellen
Uit persoonlijk interesse: hoe werkt die iDrive Photo met bv. een Nokia smartphone en een iPhone. Ik heb hier soms wel eens iemand op de stoep staan met in de ene hand een smartphone en in de andere hand een nieuwe iPhone
  #5  
Oud 25-11-12, 20:30
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Online Backup for iPhone, iPad and Android

Restore vanuit een ander toestel is ook mogelijk
  #6  
Oud 25-11-12, 20:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

OK! Hartelijk bedankt. Maar het werkt blijkbaar niet met Symbian.
  #7  
Oud 25-11-12, 20:48
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik dacht dat Nokia ook met android draaide. Kijk even naar idrive lite voor symbiam
Dit werkt ook op iPhone
  #8  
Oud 25-11-12, 20:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nog eens bedankt Werner. Ik ga mij daar eens in verdiepen. Dat werkt waarschijnlijk beter dan mijn ingewikkelde constructies
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overzetten van apps/games van oude ipad/oud apple id naar nieuw pad/ nieuw apple ID Hfaber iPad algemeen 7 05-09-12 13:52
Adresgegevens etc exporteren van Iphone naar ander toestel?! CuteeD Desktop-applicaties 7 02-08-12 22:41
iPhone: Kan ik mijn nieuwe 4S-toestel al in gebruik nemen op oud Abo? hatreur Jailbreak 1 13-02-12 15:02
tel.nummer prepaid overzetten op los toestel iphone 4 heide Koopinformatie Nederland 0 23-11-10 20:32
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? deaapdaar iPhone algemeen 3 23-04-10 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.