//

Werkt Iphone 5 zowel met nederlandse als Canadese simkaart?

Werkt Iphone 5 zowel met nederlandse als Canadese simkaart? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik woon voor een half jaar in Canada voor mijn studie. Ik ben van plan een nieuwe mobiel te kopen, het liefst een Iphone 5. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-11-12, 02:07
robertwagner robertwagner is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Werkt Iphone 5 zowel met nederlandse als Canadese simkaart?

Ik woon voor een half jaar in Canada voor mijn studie. Ik ben van plan een nieuwe mobiel te kopen, het liefst een Iphone 5. Mijn vraag is echter, als ik de unlocked versie koop in Canada, dan werkt deze met een canadese provider. Maar werkt mijn Iphone dan ook met een Nederlandse provider?

Of andersom, als ik de "nederlandse" Iphone 5 koop, werkt deze dan ook met een Canadese provider?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-12, 09:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in onderstaande, lange, draad. Het gaat wel over de USA maar het meeste is ook van toepassing op Canada:

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...rkt-ie-nl.html
Reageren

Labels
buitenland, internationaal, simkaart, unlocked



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering) RATBORG Odido (T-Mobile) 1 19-08-09 11:29
problemen met het lezen van zowel sms als binnengekomen mail Harry Geytenbeek iPhone algemeen 0 25-03-09 00:03
iphone synchroniseren met zowel mac als windows namastee iPhone algemeen 2 05-03-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.