//

IOS 6 zorgt dat muziekapps onnodig afspelen

IOS 6 zorgt dat muziekapps onnodig afspelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds 4 weken in het bezit van een iPhone 5, maar had direct bij de update mijn iPhone 4 geüpdatet naar IOS6. En ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-12, 15:11
Obuma Obuma is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Almere
Berichten: 3
Standaard IOS 6 zorgt dat muziekapps onnodig afspelen

Ik ben sinds 4 weken in het bezit van een iPhone 5, maar had direct bij de update mijn iPhone 4 geüpdatet naar IOS6. En bij beide toestellen kwam stuitte ik op het volgende probleem.

Een app, bijvoorbeeld Soundcloud of 22tracks, staat op pauze en wacht op mij in de multitask-bar. Er speelt dus geen muziek. Maar wanneer ik een telefoongesprek beëindig of een vraag heb gesteld aan Siri, dan begint de app die op pauze staat automatisch te spelen.

Zijn hier oplossingen voor? Op dit moment zit er namelijk niets anders op dan alle apps die muziek afgespeeld hebben volledig af te sluiten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ios 6, iphone 4, iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziekapps spelen geen muziek meer af iTompie iPhone Apps 0 29-05-12 01:06
iCal melding zorgt ervoor dat iMac aanspringt Scirocco iPhone algemeen 7 11-05-12 03:25
Home knop, zorgt dat Ipod uit gaat schuurmachine iPhone algemeen 4 29-06-10 20:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.