//

Iphone koppeling met Nokia

Iphone koppeling met Nokia discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3GS waarvan ik de muziek in de iTunes bib zou willen uitwisselen met de nieuwe Nokia Asha van mijn dochter via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-12, 08:33
ivanmol ivanmol is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Red face Iphone koppeling met Nokia

Ik heb een Iphone 3GS waarvan ik de muziek in de iTunes bib zou willen uitwisselen met de nieuwe Nokia Asha van mijn dochter via bluetooth. De GSM's vinden elkaar wel dus bluetooth werkt, maar wanneer ik de Nokia verbind met de iphone verschijnt het bericht "dienst wordt niet ondersteund door ander apparaat"! Dit is dan de iphone. Kan je geen gegevens uitwisselen tussen een iphone en een nokia gsm? Is hier één of andere oplossing voor? Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-12, 08:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanmol Bekijk bericht
Kan je geen gegevens uitwisselen tussen een iphone en een nokia gsm?
Dat kan inderdaad niet omdat het benodigde Bluetooth profiel door de iPhone niet ondersteund wordt.

iOS: Supported Bluetooth profiles
  #3  
Oud 02-12-12, 11:20
ivanmol ivanmol is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Is er dan geen enkele oplossing of mogelijkheid om gegevens uit te wisselen tussen een iPhone en een Nokia gsm? Ik las iets op de Nokia website over een Nokia multimedia transfer. Of een app om dit mogelijk te maken? Thanks!
  #4  
Oud 02-12-12, 11:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanmol Bekijk bericht
Is er dan geen enkele oplossing of mogelijkheid om gegevens uit te wisselen tussen een iPhone en een Nokia gsm?
Zonder jailbreak is dat niet mogelijk want de iPhone ondersteunt het OBEX Bluetooth profiel niet.

Misschien dat je iets kan doen via Nokia Mac iSync (alleen voor Snow Leopard en lager) <-> Mac <-> iTunes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S koppeling met Itunes valt weg mullerw iTunes 5 13-03-12 13:07
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen iCulture iPhone algemeen 86 30-06-09 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.