//

Oud adres als locatie

Oud adres als locatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele weken verhuisd, en wanneer ik op de 4s met 6.0.1 een app start welke mijn huidige locatie wil gebruiken, gebruikt deze nog steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-12-12, 13:10
mgent mgent is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Merelbeke
Berichten: 8
Standaard Oud adres als locatie

Sinds enkele weken verhuisd, en wanneer ik op de 4s met 6.0.1 een app start welke mijn huidige locatie wil gebruiken, gebruikt deze nog steeds mijn vorig adres.
Heb iPhone al gereset, alles nagekeken ook mijn contactgegevens, en nergens kan ik nog mijn oud adres terugvinden in één of andere setting.Toch wordt ze gebruikt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-12, 15:02
besiktas97 besiktas97 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 69
Standaard

Nadat je je toestel hebt gereset ( ga er vanuit dat je dit via iTunes hebt gedaan ) heb je ook een reserve kopie terug gezet ?
  #3  
Oud 03-12-12, 15:08
mgent mgent is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Merelbeke
Berichten: 8
Standaard

Neen, ondertussen ook al met de Applediensten aan de lijn gehangen, maar nog geen oplossing. Rare is wanneer ergens anders ben hij de juiste locatie neemt, alleen hier thuis krijg ik mijn oud adres te zien.
  #4  
Oud 03-12-12, 15:10
fllex fllex is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 88
Standaard

Volgensmij gebruikt hij binnen je Wi-Fi voor je locatie aangezien mijn iPad netjes mijn huis weet te vinden terwijl er in mijn iPad geen GPS zit. Binnen heb je sowieso bijna geen tot geen GPS ontvangst. Je bent net verhuisd maar je router is gewoon hetzelfde gebleven dus waarschijnlijk staat je router nog op het oude adres in de database...

Hier iemand met hetzelfde: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
  #5  
Oud 03-12-12, 16:06
mgent mgent is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Merelbeke
Berichten: 8
Standaard

Hier ben ik wat mee.We gaan proberen. Ga ik echter naar buiten, dan is de locatie wel juist. Zal dus zeker aan de Airport liggen. Thx.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Locatie via zoek exacter dan adres klik Werner1963 iPhone algemeen 4 20-07-12 09:54
Emai;adres als Imessenger account Pedorie iPhone algemeen 0 06-01-12 13:29
oud model 3gS 3.1.3 rubenhvt Archief 1 21-02-10 23:35
locatie van het plaatje als de iphone oplaadt jonathan1993 Jailbreak apps en thema's 6 11-12-08 00:13
oud zoekt oud en is blij met ECHT roelf Archief 6 07-07-08 19:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.