//

iPhone 5 muziek

iPhone 5 muziek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 5 maar als ik muziek erop wil synchroniseren pakt ie de muziek niet op mijn iphone je ziet het nummer wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-12-12, 18:40
Derbi95 Derbi95 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 11
Standaard iPhone 5 muziek

ik heb een iphone 5 maar als ik muziek erop wil synchroniseren pakt ie de muziek niet op mijn iphone
je ziet het nummer wel staan maar niet met zwarte letters, en kan de muziek dus ook niet afspelen
ik heb vandaag alle muziek ervan afgehaald want hij deed het eerst wel normaal maar de laatste tijd niet met nieuwe muziek erop zetten
dus ik wou het er weer opzetten maar nu pakt ie dus helemaal niks meer
iemand enig idee wat ik moet veranderen in instellingen ofzo??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! boschr iPhone algemeen 5 25-01-14 21:56
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet mostah Muziek, foto & video 3 19-07-12 22:24
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 14:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.