//

iPhone 4 of toch 4S?

iPhone 4 of toch 4S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphonegebruikers, Mijn abonnement loopt over een maand af en ik ben van plan om een iphone aan te schaffen. Echter twijfel ik tussen de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-12, 01:19
Mounir90 Mounir90 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone 4 of toch 4S?

Beste iphonegebruikers,

Mijn abonnement loopt over een maand af en ik ben van plan om een iphone aan te schaffen. Echter twijfel ik tussen de iphone 4 en 4s i.c.m. een 1-jarig contract. De iphone 4s i.c.m. een 1jarig contract is nog redelijk duur, dus vandaar dat ik toch eerder richting de iphone 4 neig. Maar de iphone 4 is wel een stuk trager heb ik gehoord. Nu vraag ik mij af of er nou daadwerkelijk zo een groot verschil is tussen beide telefoons en of de iphone 4 de moeite waard is om nu nog aan te schaffen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-12, 07:26
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

De 4 is inderdaad trager als de 4s. Dit is niet echt een levensgroot verschil. Als je ze niet beide hebt geprobeerd, zou je het zelfs niet weten.

Het hangt er ook vanaf hoeveel muziek en app's en dergelijke je gaat gebruiken. Want de 4 kan je alleen nog maar krijgen met 8gb.

Ook is de 4 al wat ouder en zal hij na een tijdje niet meer de volledige updates van iOS mee krijgen.

De 4s daarentegen kan je nog krijgen met 16gb, wat wel voldoende is tenzij je echt gek gaat doen. ( zoals ik) en zal nog wel een tijdje in de update roulatie gehouden worden.

Ik hoop dat je hieraan wat hebt.
  #3  
Oud 11-12-12, 21:43
Mounir90 Mounir90 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je reactie.
Ik denk dat 8 gb wel genoeg moet zijn, ik weet niet hoe groot de gemiddelde app is?
En weet je toevallig ook wanneer de iPhone 4 geen updates meer krijgt van iOS?
Ik hoor wel dat de batterij van de iPhone 4 snel leegraakt, is er een groot verschil tussen de 4 en 4s?
  #4  
Oud 12-12-12, 00:13
Guest-20200115125946
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een nieuwe versie van Ios is vaak om het jaar. Dus als je 1 jaar abonnement neemt ga je denk ik geen updates missen. Of ga je na die 1 jaar een abonnement kiezen zonder toestel?
  #5  
Oud 12-12-12, 01:00
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ja de 3GS is ook best al wat jaartjes oud en die krijgt ook nog updates. Maar niet de volle pot. Ik weet het niet zeker, maar dacht dat de batterij van de 4s iets beter was. Kan je op de Apple site controleren.
  #6  
Oud 12-12-12, 04:13
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

iedereen raadde mij af om de 4s te nemen, uiteindelijk toch gedaan, en het mij niet beklaagt, heb gisteren gewerkt met de 4 van een maat, hij is iets trager, maar zoals al gezegd, je gaat veel langer updates krijgen, daarnaast is de camera ook iets beter, voor zover dat voor jou belangrijk is...

wat betreft het geheugen: de gemiddelde app is niet zo groot, maar je zit toch sneller aan je 8 gb (die eigenlijk maar 6gb is) dan je denkt: ik heb 590 liedjes goed voor 3 GB. ik heb er een aantal spelletjes opstaan: die kunnen oplopen tot 2 GB en meer (vooral dan games als Fifa en andere consolegames)... conclusie ik zit na een half jaar aan 8,7 GB....

maar ja bovenal moet jij beslissen of je het financieel aankan...
  #7  
Oud 12-12-12, 17:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De 4s is beter sowieso, alleen al de camera is een groot verschil, de snelheid is idd ook iets beter natuurlijk + bepaalde zaken werken maar vanaf de 4s en niet met de 4.
Beste is sowieso de iPhone 5, is me dat een toptoestel , die is echt de top.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S of toch de 5 ? ArneMaes iPhone algemeen 28 04-11-12 14:35
Toch maar de iPhone 4? t-kroon Koopinformatie Nederland 9 12-06-11 16:10
Iphone 3G met IOS 4.2.1 of toch 4.1??? indra01 iPhone algemeen 9 24-01-11 16:22
iPhone: Iphone 4 Jailbreak 4.1 of toch 4.0.2 L0co Jailbreak 11 20-10-10 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.