//

Iphone 5: "Melding gesprek beëindigd"

Iphone 5: "Melding gesprek beëindigd" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb in Belgie via iSWAP van Mobistar een Iphone 5 gekocht, dit in combinatie met een King abonnement bij Telenet. Na enkele weken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-12, 10:12
Hanzihe Hanzihe is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 5: "Melding gesprek beëindigd"

Hallo

Ik heb in Belgie via iSWAP van Mobistar een Iphone 5 gekocht, dit in combinatie met een King abonnement bij Telenet.
Na enkele weken gebruik kreeg ik plots de melding "gesprek beëindigd" wanneer ik iemand wilde bellen. als ik de Iphone dan uit zet, en opnieuw opstart, belt hij wel weer gewoon. Enkele uren later krijg ik de melding opnieuw en moet ik om te bellen weer uit/aan zetten.

Ik ben naar zo'n Telenet Smartspot gegaan, om dit probleem te melden en zij gaven mij een nieuwe simkaart mee. Gedurende 4 dagen werkte alles normaal, geen problemen meer maar gisterenavond kreeg ik plots weer dezelfde melding wanneer ik iemand wilde bellen. Vreemd genoeg kan ik wel sms'en en op internet. Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-12, 10:17
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

gelijkaardig?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...mislukt-4.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 melding "opladen niet ondersteund met dit accessoire" Istone iPhone algemeen 10 13-11-13 17:34
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
iPhone: Melding: "sad iPhone by Geoff Stearns" na installatie 3.0 en redsn0w alvani Jailbreak 15 16-08-10 00:33
Ongewenste melding: "Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone" Greatix Archief 7 19-01-10 00:25
Melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" uitzetten tomtom iPhone algemeen 0 05-02-08 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.