//

Programma's lopen vast

Programma's lopen vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een tijdje een iPhone. Ik had hem unlocked besteld via ebay en na een tijdje had ik last van het volgende probleem. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-08, 17:47
DrevanderZanden DrevanderZanden is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Programma's lopen vast

Ik heb al een tijdje een iPhone. Ik had hem unlocked besteld via ebay en na een tijdje had ik last van het volgende probleem.

Slide to unlock werkt gewoon, vervolgens kan ik al mijn programma's openen en ook door mijn pagina's met programma's scrollen. Het scherm werkt dus ook. Zodra ik echter een programma open (maakt niet uit welk programma) kan ik drukken en schuiven wat ik wil maar er gebeurt helemaal niks. Druk ik op de hometoets, dan ga ik gewoon weer naar het startscherm en kan ik weer scrollen en programma's openen die vervolgens niet werken. De iPhone loop dus niet compleet vast.

Ik heb gezocht op dit forum maar kon geen vergelijkbaar probleem vinden. Heef iemand misschien enig idee? Na herstel via itunes en iliberty+ werkt alles weer maar het is me daarna nog 2 keer overkomen.
Ik heb de iliberty instellingen bijgevoegd.

Alvast bedankt

André
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iliberty.jpg‎ (157,1 KB, 7x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-08, 01:02
ulyss ulyss is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Boortmeerbeek [België]
Berichten: 48
Standaard

bij gaat hij bij sommige programma's na een seconde terug naar het springboard. dit is echter maar met een paar programma's zo...
iemand daar een oplossing voor?
  #3  
Oud 19-05-08, 02:16
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

restore of eerst anders rechten chmod aanpassen????
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! vangorkum iPhone Apps 2 25-03-11 11:31
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. fatboyjean iPhone Apps 2 26-10-10 12:28
Cydia apps lopen vast Deneelson Jailbreak apps en thema's 4 15-10-10 16:54
Al mijn geinstaleerde apps lopen vast KoenvW iPhone Apps 100 15-05-10 21:40
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g gamertje iPhone algemeen 6 18-11-09 18:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.