//

Contactpersonen van Samsung Galaxy Note naar Iphone overzetten, hoe te doen?

Contactpersonen van Samsung Galaxy Note naar Iphone overzetten, hoe te doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn contactpersonen overzetten naar mijn Iphone 5, maar het lukt mij even niet. Vergeet ik iets? Heb namelijk geen zin om bijna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-12, 22:36
andremontijn andremontijn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Question Contactpersonen van Samsung Galaxy Note naar Iphone overzetten, hoe te doen?

Ik wil graag mijn contactpersonen overzetten naar mijn Iphone 5, maar het lukt mij even niet.
Vergeet ik iets? Heb namelijk geen zin om bijna 1000 contactpersonen te gaan invoeren..

Alle hulp is welkom..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-12, 22:50
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Kijk of je de app " idrive photo backup "kan draaien op je Samsung Dan kan je je contacten en mogelijk ook foto overzetten
  #3  
Oud 13-12-12, 23:38
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Als je een gmail account hebt, daarmee een backup draaien.
Op je iphone je gmail instellen incl contactpersonen, simpel toch?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #4  
Oud 14-12-12, 07:56
Kris1986 Kris1986 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 144
Standaard

Dus in uw Samsung telefoonboek ga je naar opties en dan exporteren naar gmail of naar sd kaart (dit is dan een vcf file).
Moest je niet rechtstreeks naar gmail kunnen exporteren kan je die vcf file invoegen via de website van gmail en dan contacten en daar importeren.
Ik heb het ook zo moeten doen.
Dus gewoon de account bij exchange ingeven op de iPhone en dan aanvinken wat je wel wilt toestaan aan dat emailadres. Ik heb bijvoorbeeld enkel de contacten omdat ik dat emailadres niet gebruik om te mailen.
  #5  
Oud 18-01-13, 17:13
cvalem cvalem is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik zoek een GOEDE, LOGISCHE EN KLOPPENDE methode om de contacten van mijn Samsung Galaxy i9000 - liefst met behoud van de foto's - over te zetten naar de iPhone 4. Eerdere beschrijvingen op dit forum zijn onduidelijk. Ik heb mijn Samsung contacten opgeslagen in een .spb en .ecsv bestand; kan ik daar ik iets mee?
  #6  
Oud 18-01-13, 17:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cvalem Bekijk bericht
Ik heb mijn Samsung contacten opgeslagen in een .spb en .ecsv bestand; kan ik daar ik iets mee?
Daar kan een iPhone niets mee. iOS gebruikt de internationale CardDAV standaard (vCard).
  #7  
Oud 18-01-13, 18:40
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andremontijn Bekijk bericht
Heb namelijk geen zin om bijna 1000 contactpersonen te gaan invoeren..
de tandjes aardig grote familie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris1986 Bekijk bericht
Dus in uw Samsung telefoonboek ga je naar opties en dan exporteren naar gmail of naar sd kaart (dit is dan een vcf file).
Moest je niet rechtstreeks naar gmail kunnen exporteren kan je die vcf file invoegen via de website van gmail en dan contacten en daar importeren.
Ik heb het ook zo moeten doen.
Dus gewoon de account bij exchange ingeven op de iPhone en dan aanvinken wat je wel wilt toestaan aan dat emailadres. Ik heb bijvoorbeeld enkel de contacten omdat ik dat emailadres niet gebruik om te mailen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cvalem Bekijk bericht
Ik zoek een GOEDE, LOGISCHE EN KLOPPENDE methode om de contacten van mijn Samsung Galaxy i9000 - liefst met behoud van de foto's - over te zetten naar de iPhone 4. Eerdere beschrijvingen op dit forum zijn onduidelijk. Ik heb mijn Samsung contacten opgeslagen in een .spb en .ecsv bestand; kan ik daar ik iets mee?
Bovengenoemde van kris1986 is toch redelijk goed, logisch en kloppend?
Anders misschien gewoon op je simkaart gooien?
  #8  
Oud 18-01-13, 19:43
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Ik heb gewoon een simadapter gekocht voor een nano simkaart en deze in de Galaxy gestopt, en dan alle contacten naar de sim importeren. Dan staan alle contacten op je sim en kan je ze weer op je iPhone importeren.
  #9  
Oud 18-01-13, 19:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna20 Bekijk bericht
Ik heb gewoon een simadapter gekocht voor een nano simkaart en deze in de Galaxy gestopt, en dan alle contacten naar de sim importeren.
Op een SIM-kaart kan je toch alleen maar namen + telefoonnummers opslagen. Toch geen foto's en andere informatie. Of is dat ondertussen veranderd?

http://support.apple.com/kb/HT4994?viewlocale=nl_NL
  #10  
Oud 18-01-13, 20:08
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Op een SIM-kaart kan je toch alleen maar namen + telefoonnummers opslagen. Toch geen foto's en andere informatie. Of is dat ondertussen veranderd?

iPhone: een goed begrip van simkaarten

Nope... Niet veranderd.... Dat moet hij dan maar voor lief nemen...hij hoeft in ieder geval niet 1000 simcontacten opnieuw op te slaan!
Hij kan de foto's opslaan op pc of Mac en dan via iTunes synchroniseren...?
  #11  
Oud 18-01-13, 20:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xbored Bekijk bericht
Nope... Niet veranderd....
OK! Bedankt voor de info. De laatste keer dat ik een "contact" op een SIM-kaart heb opgeslagen moet ergens in de vorige eeuw geweest zijn. Vandaar de vraag
  #12  
Oud 18-01-13, 21:18
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Ik had het topic niet goed doorgelezen. Las de eerste post, maar zie dat dat al dateert van een maand geleden. En die ging alleen over contacten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet Jugglerwim Muziek, foto & video 2 12-05-12 19:49
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? TheJoker iPhone algemeen 3 22-04-10 16:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.