//

Videos op iphone 5

Videos op iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Ik ben al een tijdje aan het rondkijken hoe ik het best films en series kan kijken op mijn iphone 5. Er zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-12, 17:29
flippo83 flippo83 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard Videos op iphone 5

Beste iedereen,

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken hoe ik het best films en series kan kijken op mijn iphone 5.

Er zijn een heleboel apps in de appstore die allerlei formaten afspelen (zo speelt goodplayer alles wel af) maar is er sinds kort gezeur met de AC3 codec (in verband met pattenten ofzo. heel vervelend). dus dan speelt de video wel af maar heb ik geen geluid... Dit laat mij 2 vragen:

stel ik download een film, wat voor formaat moet ik dan downloaden zodat die op mijn iphone kan afspelen met geluid? (ik zie vaak x264 maar die heeft dus dat audio probleem denk ?)

op het moment dat ik een video alleen in een verkeerd formaat kan downloaden (bijv .mkv) kun je videos ook converte. maar wat is hier een goed programma voor. als ik google vind ik 100 programmatjes waarvan de meeste betaald. ik zoek gewoon een simpel gratis tooltje om alles om te kunnen zetten voor mijn ihpone 5. iemand suggesties?

alvast bedankt!

Bing van Moorsel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-12, 17:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In het onderstaande forum staan heel wat topics die jouw vraag kunnen beantwoorden. Heb je daar al eens gekeken?

Muziek, foto & video forum > Media forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-12-12 om 17:48.
  #3  
Oud 17-12-12, 01:41
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

Om films om te zetten, gebruik handbrake. Gratis en volledig, en werkt super!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S videos naar PC Windows Eagle1972 iPhone algemeen 5 07-03-12 13:34
Video: Hoe videos op iPhone zetten? Francinee Muziek, foto & video 2 30-04-11 21:02
Videos in map zetten op iPhone Twigg Muziek, foto & video 1 08-07-09 11:25
Krijg geen videos op mijn Iphone papegaai01 iTunes 1 29-01-09 13:01
Video: Videos voor iPhone iDennis3G Muziek, foto & video 5 19-08-08 13:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.