//

Overgaan van een Black Berry op een iPhone.

Overgaan van een Black Berry op een iPhone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een jaar een Black Berry en wil graag over op een iPhone. Wat ik me alleen af vraag is ik het aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-12, 21:36
MerelXMusic MerelXMusic is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Smile Overgaan van een Black Berry op een iPhone.

Ik heb nu een jaar een Black Berry en wil graag over op een iPhone.
Wat ik me alleen af vraag is ik het aantal MB's dat ik op mijn Black Berry per maand verbruik, kan vergelijken met het verbruik op een iPhone.
Op mijn BB heb ik 500 MB in de maand waarvan ik vrij weinig verbruik, soms nog geen 100 MB in de maand. Apps die ik veelvuldig gebruik zijn WhatsApp en Facebook. Daarnaast een beetje twitter en buienradar hier en daar. Thuis heb ik vrijwel altijd Wi-Fi en zelfs op school zou ik over het Wi-Fi netwerk kunnen internetten. In het abonnement dat ik nu op het oog heb bij de iPhone zou ik 250 MB per maand krijgen.
Dus mijn vraag: Als jullie dit zo lezen, red ik het dan met 250 MB per maand?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-12, 00:03
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

ja ik denk het wel, 250 mb is wel wat, ik check vaak voetbaltussenstanden via mobiel internet, facebook, en ik kom niet aan 250 mb, dus met wat FB en whatsapp kom je ruimschoots toe met 250MB
  #3  
Oud 18-12-12, 09:20
hptje hptje is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 44
Standaard

Ik denk dat je dat wel moet gaan redden. Kun je als het niet zo is de bundel verhogen tussentijds?
  #4  
Oud 18-12-12, 13:33
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ja dat red je zeker hoor.
  #5  
Oud 18-12-12, 15:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik denk je op een iPhone meer zal vebruiken, BB is niet zoals een iPhone, met een iPhone kan je meer vind ik, veel meer apps ook enz...
Persoonlijk raad ik iemand een abo af, beter met een prepaid kaartje; in belgie heb je bv generation connect, mobile vikings en mobistar heeft ook zo'n formule als de andere 2 (ik heb generation connect).
  #6  
Oud 18-12-12, 16:10
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik denk je op een iPhone meer zal vebruiken, BB is niet zoals een iPhone, met een iPhone kan je meer vind ik, veel meer apps ook enz...
Persoonlijk raad ik iemand een abo af, beter met een prepaid kaartje; in belgie heb je bv generation connect, mobile vikings en mobistar heeft ook zo'n formule als de andere 2 (ik heb generation connect).
ik heb generation my 25 van proximus. dat is dus een abo... vind het wel gemakkelijk zo: 25 euro per maand, vroeger 250mb internet (is laatst opgedreven naar 500, sinds eergisteren naar 1GB) onbeperkt smsen en 2u30 bellen...

ik ken de bundels van een kaart niet, maar gemakkelijker kan niet denk ik...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan Iphone een virus krijgen van een website? Jocini iPhone algemeen 2 03-10-11 12:49
Aanschaffen van een losse iphone 4 black 16gb simlock vrij. jantje123 iPhone algemeen 1 05-12-10 23:07
video bellen van een iphone 4 naar een samsung H1 Pdeb1993 Muziek, foto & video 3 01-09-10 08:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.