//

Ineens twee springboards

Ineens twee springboards discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover @Chrisl: Ik ga er van uit dat de meeste mensen jouw probleem ook niet helemaal begrijpen. Je kan in principe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-05-08, 08:43
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
@Chrisl:
Ik ga er van uit dat de meeste mensen jouw probleem ook niet helemaal begrijpen. Je kan in principe geen 2 springboards hebben... Je kan alleen maar meerdere "pagina's" in je springboard hebben. En dat is meestal geen storend element. Jij hebt het ook maar af en toe blijkbaar, als ik het goed begrijp. Dus ik denk niet dat er veel oplossingen gaan komen. Als het je echt stoort, zullen de meeste op termijn gewoonweg een restore aanraden... En hoe je dit moet doen, vindt je in de Wiki...
Veel succes!

Ja, het zijn ook idd twee pagina's, maar de ene is zoals je ziet leeg....

Maar misschien dat er ergens nog een bug zit in iLiberty+ of zoiets, zou kunnen toch?
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-05-08, 08:46
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Tja ikzelf had dit ook een tijdje (3 dagen) totdat ik een restore moest doen omdat een app niet mee werkte. Toen was ik meteen van alle problemen af
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #23  
Oud 29-05-08, 08:48
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Maar ik heb de mijne vorige week gerestored.... Daarvoor had ik dit al, en nu dus weer...
  #24  
Oud 29-05-08, 08:54
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Wacht eens, misschien heb ik de oplossing! Ik snap het al geloof ik, je hebt twee applicaties die verborgen zijn... Daar heb ik ook last van gehad "demoapp" en "fieldtest" Dus iedere keer als er iets nieuws geinstalleerd word dan schuiven de verborgen icons mee naar het nieuwe springboard, of is er misschien iets mis mee.. Dus moet je even testen

Probeer eens categories te installeren en een test categorie op je springboard te maken. Druk in de map die je hebt aangemaakt op "add" en gooi deze twee onzichtbare apps in die map die je zojuist heb aangemaakt. Restart je iphone, en kijk dan eens Moet werken zover ik weet,
  #25  
Oud 29-05-08, 09:06
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Nope, heb geen verborgen icons, welke app zou dat moet doen, dat verbergen van icons?????
  #26  
Oud 29-05-08, 10:14
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

FieldTest en demoapp zijn 2 appjes die bijna iedereen heeft. Hoe ze juist op de iPhone komen weet ik ook niet, maar dat is ook minder belangrijk. Ik heb een tijd lang gebruik gemaakt van Dock, een app waarmee je ALLE apps in 1 oogopslag kan zien als je met je vinger vanuit de rechterhoek onderaan naar links boven sleept... (zie forum) Daar zie je dan ook Fieldtest en demoapp tussen staan. Dus ik had die apps ook. Alleen wordt er in mijn iPhone geen extra pagina aangemaakt in mijn springboard om die apps te plaatsen. Die zie je eigenlijk niet en je mag daar ook geen hinder van ondervinden, behalve als je ze zichtbaar maakt (zie wederom het forum). Maar ik neem aan dat je dit niet gedaan hebt...
Ik heb ondanks mijn lang verhaal ook geen passende oplossing. Er zijn in de iPhone meerdere (standaard) verborgen apps, maar die kunnen niet onzichtbaar een pagina vullen zou ik zo denken... Maar ik weet jammer genoeg ook niet alles natuurlijk...
  #27  
Oud 29-05-08, 10:20
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Maar die apps zouden dan toch zichtbaar moeten zijn in uninstall???? Bij mij staan ze echt niet...

Laatst gewijzigd door Chrisl; 29-05-08 om 11:07.
  #28  
Oud 29-05-08, 10:44
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Het zijn eigenlijk geen "echte" apps. Het zijn geen volwaardige programma's. Als je Dock even installeert en fieldtest en demoapp opstart, dan kan je zien wat het juist is. Daarna kan je Dock gewoon uninstallen in Installer. Zoek anders even in het forum op "fieldtest" en "demoapp"... Je kan die dingen sowieso niet verwijderen via Installer...
  #29  
Oud 29-05-08, 11:08
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Maar zoals je kan zien is mijn eerste pagina van m'n springboard al vol, zou dat dan niet betekenen dat ik altijd twee pagina's zou moeten hebben door die onzichtbare??
  #30  
Oud 29-05-08, 11:38
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Dat is het vreemde... Fieldtest en demoapp zijn geen volwaardige verborgen apps. Die lopen ergens op de achtergrond en eisen geen plaatsje op op het springboard. Dus waarom jij een tweede lege pagina hebt is mij ook een raadsel... Ik heb dit probleem nog nooit gehad. Ondertussen begrijp ik heel goed het probleem, maar heb ik (nog) geen oplossing...
  #31  
Oud 29-05-08, 12:08
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

minder, nou, we blijven zoeken dan maar hè..

Maar toch nog thanx...
  #32  
Oud 29-07-08, 10:19
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Om hier toch maar even op door te gaan.

Onder firmware 2.0 zijn 'DemoApp' en 'Fieldtest' ook nog steeds aanwezig. Met de app gLauncher kan je ze ook opstarten. Dit heb ik geprobeert met 'DemoApp'. Ik kreeg daarop een zwart scherm zonder dat er verder wat gebeurde.

Ik heb toen op de Home button geklikt en kwam weer terug op het Springboard. Alleen waren alle icoonen nu wel zodanig door elkaar en samengevoegd op maar twee schermen terwijl ik het hiervoor verdeeld had over drie schermen.

Buiten dit gebeurde er volgens mij niks.

Voor Demoapp draait er: com.apple.DemoApp
Voor Fieldtest draait er: com.apple.fieldtest
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 3g ineens weg Keen iPhone algemeen 3 11-01-11 20:38
iPhone: ineens simlock ?? ProntoXL Jailbreak 15 09-10-10 23:27
iPhone ineens op simlock ramdharie Archief 1 15-02-10 08:43
iPhone 3GS: Unlock ineens verdwenen thomas1 Unlock 5 14-01-10 15:48
iPhone ineens op simlock? Elsalvador Archief 3 04-09-09 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.