//

Mail-/Gmail-app pusht geen filters meer

Mail-/Gmail-app pusht geen filters meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kwam niet tot het goede antwoord. Daarom een nieuw topic aangemaakt om mijn situatie uit te leggen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-12, 15:05
JoRDozZzz JoRDozZzz is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard Mail-/Gmail-app pusht geen filters meer

Goedemiddag,

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kwam niet tot het goede antwoord. Daarom een nieuw topic aangemaakt om mijn situatie uit te leggen.

Ik gebruik op email-gebied slechts één account en dat is van google. Hiervan gebruik ik óók de google agenda en google contacten. Tot vorige week gebruikte ik activesync zodat ik alles-in-één had. De wijzigingen van Google (activesync afsluiten, enz), wezen erop dat ik moest veranderen in aanpak.

CalDAV voor agenda's en CardDAV voor contacten zijn de vervangers, wat volgens mij precies hetzelfde doet. Dus ben ik tevreden. E-mail doet helaas niet wat ik zou willen.

Wat ik wil:
Gmail gebruiken inclusief push-berichten. Aandachtspunt is dat ik meerdere filters heb ingesteld, die Postvak-IN overslaan en direct aan een label worden gehangen. Deze mails kreeg ik via activesync zonder problemen binnen. Via de 'normale' gmail-wijze in de MAIL-app lijkt dit niet meer te lukken en via de GMAIL-app lukt dit ook niet. Ik krijg hier wel push-berichten van Postvak-IN-berichten.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Of kan dit niet meer door het snijden in de google-pakketten?

Bvd!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-12, 13:22
rkatuin rkatuin is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Zelfde vraag heb ik ook.

Aangezien de Microsoft Exchange sync uit de lucht gaat overgestapt naar wat anders.
Krijg alleen met geen mogelijkheid m'n mail gepushed.
Voor kalender en contacten geen probleem fetch is prima.
Mail zie ik graag gepushed worden maar kan geen oplossing vinden zonder de Microsoft Exchange sync te gebruiken.
Iemand een idee ?
  #3  
Oud 23-12-12, 13:27
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Voor bestaande gebruikers blijft Google Sync werken.

Misschien hoef je er dus geen energie in te steken?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 27-12-12, 00:47
JoRDozZzz JoRDozZzz is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik heb afgelopen week de boel omgegooid omdat ik dacht dat dat op termijn tóch nodig zou zijn. Ik heb mijn Activesync account verwijderd uit de mail-app. In de mail heb, heb ik nu mijn gmail en agenda calDAV en contacten CardDAV ingevoerd. Eigenlijk was ik meer dan tevreden over mijn Activesync-account. Kan ik dit alsnog instellen, want jij zegt dat het voor bestaande gebruikers blijft werken? Of ben ik al geen 'bestaande gebruiker' meer omdat ik het afgelopen week uit mijn mail-app heb gegooid?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
afzender gmail op Iphone mail.app kogel iPhone Apps 10 06-02-11 21:23
Gmail pusht niet Maradona10 iPhone algemeen 30 26-03-10 10:45
Is Gmail nu wel of geen Push mail omega_red iPhone algemeen 3 25-09-08 15:25
Alle mail van Gmail in inbox app jorisvn iPhone Apps 17 07-05-08 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.