//

iPhone start niet meer door cijferslot

iPhone start niet meer door cijferslot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik had een cijferslot op mijn iphone gezet.Maar die is een paar keer verkeert ingetoetst en nu doet mijn iphone raar en wil deels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-07, 23:08
Leo van Bruggen Leo van Bruggen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ommeren
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar Leo van Bruggen
Standaard iPhone start niet meer door cijferslot

hallo ik had een cijferslot op mijn iphone gezet.Maar die is een paar keer verkeert ingetoetst en nu doet mijn iphone raar en wil deels niet meer opstarten of loopt vast

wie weet de oorzaak hiervan of heeft de oplossing dan hoor ik het graag

mvg. Leo van Bruggen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-07, 23:19
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leo van Bruggen Bekijk bericht
hallo ik had een cijferslot op mijn iphone gezet.Maar die is een paar keer verkeert ingetoetst en nu doet mijn iphone raar en wil deels niet meer opstarten of loopt vast

wie weet de oorzaak hiervan of heeft de oplossing dan hoor ik het graag

mvg. Leo van Bruggen
Dus sinds de juiste cijfercode is ingetoetst ging de iphone wel weer gewoon van de lock af en daarna deed hij gelijk "raar"?
Kan je iets specifieker zijn, bedoel je met deels opstarten dat hij ergens blijft hangen, en zo ja, waar blijft hij dan hangen?
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #3  
Oud 24-10-07, 09:52
Leo van Bruggen Leo van Bruggen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ommeren
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar Leo van Bruggen
Standaard iphone probleem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 Bekijk bericht
Dus sinds de juiste cijfercode is ingetoetst ging de iphone wel weer gewoon van de lock af en daarna deed hij gelijk "raar"?
Kan je iets specifieker zijn, bedoel je met deels opstarten dat hij ergens blijft hangen, en zo ja, waar blijft hij dan hangen?
hij is geupdate toen ik hem op een andere pc aansloot en nou kan die soms op starten en als hij opstart duurt het heel lang en als je wat intoetst komt het pas naar een paar minuten op het scherm en uiteindelijk valt deze weer weg en staat de iphone weer uit
  #4  
Oud 24-10-07, 22:34
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Apart probleem, hij is dus geupdate, maar is dus "unlockt" gebleven? Als je hem hebt geupdate, dan zou hij weer gelockt moeten zijn....

Vreemd, ik weet op dit moment een andere oplossing behalve proberen te restoren via ITunes...
  #5  
Oud 24-10-07, 22:59
Leo van Bruggen Leo van Bruggen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ommeren
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar Leo van Bruggen
Standaard

hij is geupdated en ook weer gelocked maar als ik hem nu aansluitop de computer geeft die niks aan van verbinding
  #6  
Oud 24-10-07, 23:06
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leo van Bruggen Bekijk bericht
hij is geupdated en ook weer gelocked maar als ik hem nu aansluitop de computer geeft die niks aan van verbinding
Probeer eens het volgende:

Houd de power knop en Home knop tegelijk in totdat het scherm zwart word, Laat dan de Power knop los, maar blijf de home knop ingedrukt houden tot dat je een driehoekje ziet met "connect to Itunes".

Dan Itunes opstarten op de computer en dan de Iphone aansluiten op de USB kabel. Nu kan je als het goed is restoren....
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer door... lisette_vandermeij iPhone algemeen 0 23-06-10 10:55
Mijn Iphone start niet meer door naturel00 Archief 1 22-12-08 12:22
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.