//

whats app berichten ontvangen zonder telefoonnummer validatie

whats app berichten ontvangen zonder telefoonnummer validatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mede iphone gebruikers.... kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om whats app berichten binnen te halen als je de app opnieuw download ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-12, 08:05
sjuultjah sjuultjah is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard whats app berichten ontvangen zonder telefoonnummer validatie

hallo mede iphone gebruikers....

kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om whats app berichten binnen te halen als je de app opnieuw download op een eerder geregistreerde iphone, zonder dat je je telefoonnummer invoert en valideert? of kan iemand die mij berichten heeft gestuurd dan 2 vinkjes te zien krijgen terwijl ik ze niet daadwerkelijk heb binnengekregen omdat ik niet verder ben gegaan dan het telnr invoer scherm?

alvast bedankt!!
groetjes julia
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-12, 14:35
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard

Het is niet mogelijk om te registreren zonder telefoonnummer.

De ander kan 2 vinkjes zien als het bericht eerder verstuurd is en nu pas aankomt.
Anders is het niet mogelijk.
  #3  
Oud 28-12-12, 17:00
sjuultjah sjuultjah is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

het rare is dat mijn vriend wel 2 vinkjes te zien kreeg terwijl ik nog niks binnen kreeg op mijn scherm? en ik heb toen whatsapp weer verwijderd zonder registratie. Later opnieuw gedownload en wel geregistreerd, en toen ontving ik helemaal geen enkel bericht! kan het zijn dat die eerste keer alles mee verwijderd werd zonder dat ik ze heb kunnen lezen?
  #4  
Oud 28-12-12, 22:17
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard

Dat denk ik wel ja. Maae het werkt nu wel?

Die 2vinkjes klopt ook niet altijd hoor. Heb al vaker gezien dat dat niet klopt
  #5  
Oud 30-12-12, 17:43
sjuultjah sjuultjah is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Ja het werkt nu wel maar vraag me gewoon af waar al die inkomende berichten zijn gebleven haha omdat meerdere mensen dus die twee vinkjes hebben staan die mij iets hebben gestuurd terwijl ik dus echt niks binnen heb!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen audio berichten kunnen afspelen whats app kimmetje79 iPhone Apps 0 07-10-12 22:43
iPhone 3GS: Ping en what'sapp berichten ontvangen zonder simlock te ontgrendelen lottume Unlock 0 15-01-11 20:03
Mms berichten ontvangen played iPhone algemeen 4 25-08-10 23:49
België: Proximus: MMS ontvangen zonder extra app! Stino Overige providers België 8 17-07-08 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.