//

mijn Amerikaanse app's synchroniseren niet meer

mijn Amerikaanse app's synchroniseren niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) bij synchronisatie zijn mijn Amerikaanse apps van mijn i-phone verwijderd. Ze staan nog wel op mijn laptop maar ik krijg ze niet meer op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-12, 15:11
knarfsr knarfsr is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard mijn Amerikaanse app's synchroniseren niet meer

bij synchronisatie zijn mijn Amerikaanse apps van mijn i-phone verwijderd. Ze staan nog wel op mijn laptop maar ik krijg ze niet meer op mijn telefoon. Heeeeeelp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-12, 15:13
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Even met je US iTunes account inloggen op je computer in de iTunes store, vervolgens (nogmaals) je iPhone machtigen.

Mogelijke oorzaak is dat je wellicht eerst de tussentijds gewijzigde iTunes voorwaarden moet accepteren. Die krijg je vanzelf te zien na het switchen van account (na inloggen met je US account)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s jwh iTunes 9 16-04-12 22:14
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 20:06
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet stifler iTunes 0 04-02-10 21:23
Ik kan mijn agenda niet meer synchroniseren. mikki83 iTunes 6 19-03-08 15:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.