//

slecht Hotspot Wifi HSDPA signaal Iphone 4S

slecht Hotspot Wifi HSDPA signaal Iphone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er iets bekend over problemen met het opzetten van een hotspot? Ik maak gebruik van een iPhone 4s , laatste IOS. Om een connectie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-01-13, 23:51
tomswebpages tomswebpages is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard slecht Hotspot Wi-Fi HSDPA signaal Iphone 4S

Is er iets bekend over problemen met het opzetten van een hotspot?

Ik maak gebruik van een iPhone 4s , laatste IOS. Om een connectie op te zetten naar de hotspot van diverse verschillende devices moet het activeren van de hotspot optie meerdere keren worden uitgevoerd. Überhaupt merk ik een zeer slecht Wi-Fi Signaal van de iPhone, de basis voor de hotspot. De iPhone 5s (?) zou worden voorzien van een verbeterde Broadcom chip. Is dat toeval of is het niet de sterkste eigenschap van een iPhone ?

In het algemeen merk ik dat de datacommunicatie HSDPA van de iPhone niet bijzonder snel is te noemen. De 3G verbinding van het abonnement is gewijzigd van 2 Mbit naar de hoogste haalbare snelheid van het Vodafone netwerk 14,4 Mbit. Echter is de merkbare snelheidsverhoging te verwaarlozen. Dit resulteerd in dataloss van oa youtube of pagina's in safari.

De iPhone is niet defect en/of een refurbised model. Om te verglijken is er gebruik gemaakt van meerdere Phones / besturingsystemen oa Android. Daar zijn vertragingen en een slechte presentatie van het devices op het Wi-Fi netwerk niet aanwezig. Daarmee is voorzichtig uitgesloten dat de problemen aan de overige devices liggen en de oorzaak alleen bij de iPhone lijkt op te treden.

Al met al valt de performance en de functionele beschikbaarheid van de Iphone 4s qua datacommunicatie erg tegen.

Herkent iemand dit euvel?
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen of Slecht signaal of connectie Fixed Nono_Home Wi-Fi 10 04-05-10 06:39
Slecht GPS signaal op iPhone 3GS? MacLover23 Archief 4 27-09-09 19:09
Slecht GSM signaal, daarna helemaal niets meer, no service gerry_rdam iPhone algemeen 39 15-07-08 00:14
[1.1.2 OTB + Turbosim]= slecht signaal, slchte batterij? Diageo Unlock [archief] 9 08-02-08 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.