//

'Mijn PC ziet mijn iPhone alleen op iTunes niet in een andere map.'

'Mijn PC ziet mijn iPhone alleen op iTunes niet in een andere map.' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gejailbreakte iPhone 4s. Mijn probleem is dat wanneer ik mijn telefoon aansluit op mn pc dat er dan niets gebeurd. Alleen als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-01-13, 16:07
ADUMAN ADUMAN is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 8
Unhappy 'Mijn PC ziet mijn iPhone alleen op iTunes niet in een andere map.'

Ik heb een gejailbreakte iPhone 4s. Mijn probleem is dat wanneer ik mijn telefoon aansluit op mn pc dat er dan niets gebeurd. Alleen als ik iTunes open ziet de pc mijn iPhone, maar mijn iphone wordt dus niet gezien bij "computer", dus kan ik geen foto's of filmpjes overzetten op mijn pc. Kan iemand mij helpen.
Ik heb het ook geprobeerd op mac, daar werd mijn telefoon ook niet gezien. Het laadde wel op.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-13, 16:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ADUMAN Bekijk bericht
Ik heb het ook geprobeerd op mac, daar werd mijn telefoon ook niet gezien.
Als je op die iPhone met Cydia Netatalk installeert dan gaat de Mac de iPhone wel zien in Finder.
  #3  
Oud 07-01-13, 16:23
ADUMAN ADUMAN is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 8
Standaard

zal ik proberen, maar weet je ook waarom mijn pc mijn iphone niet meer ziet. Eerst zag mijn pc mijn iphone wel gewoon.
  #4  
Oud 07-01-13, 16:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ADUMAN Bekijk bericht
zal ik proberen, maar weet je ook waarom mijn pc mijn iphone niet meer ziet.
Dat kan alleen maar een probleem zijn met de Windows USB PnP (Plug-and-Pray) drivers. Normaal ziet Windows elke iPhone als een camera. Misschien moet je met die iPhone eens een foto maken. Als er iets in de filmrol staat ziet Windows die iPhone misschien wel.
  #5  
Oud 07-01-13, 16:31
ADUMAN ADUMAN is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 8
Standaard

Er staat genoeg in mijn filmrol, foto's en video's, het probleem is dat het helemaal niet wordt gezien (alleen door iTunes, maar daarmee kan ik geen filmpjes op mijn pc zetten).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2013 om 17:40 ----------

Trouwens netatalk lukt ook niet. Het is net alsof mn telefoon alleen wordt geladen. En wanneer ik fotolader open staat er geen apparaat
Reageren

Labels
foto, herkent, iphone 4s 16gb zwart, pc/mac



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat" Mucahitt iPhone algemeen 1 13-11-12 17:09
Mijn PC vindt mijn Iphone niet!!Een andere pc wel ... timvanhaute iPhone algemeen 5 20-11-11 23:56
Mijn itunes ziet mijn iphone niet. matthewnl079 iTunes 3 19-06-11 17:51
Windows: iTunes ziet mijn iPhone niet controleur iTunes 2 04-05-11 16:41
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS dennis33 iPhone algemeen 0 23-09-10 00:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.