Iphone 5 zwarte balken bij nemen van foto. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom krijg ik een zwarte balk boven beneden een afbeelding te zien, als ik een foto maak met mijn iphone 5? alvast bedankt voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 zwarte balken bij nemen van foto.
Waarom krijg ik een zwarte balk boven beneden een afbeelding te zien, als ik een foto maak met mijn iphone 5?
alvast bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat komt, denk ik, omdat een foto in 4:3 formaat is en niet in 16:9 formaat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan vind ik het wel een grote faal , als je de foto neemt word wel je hele scherm gebruikt.
Ik hoop dat hier in de toekomst een oplossing voor komt. |
|
||||
|
||||
Is dat zo?? En die balk onderin dan met de knop om de foto te nemen?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waarom zou je je foto's in 16:9 formaat willen hebben?? Als je dan eens een afdrukje zou willen maken oid zit je dan weer te knoeien...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ze apps kunnen aanpassen naar het scherm van de 5 waarom de foto weergave niet ?
ik vind het iig jammer. |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's nemen heel veel geheugen in | Sofie123 | iPad algemeen | 33 | 17-02-13 17:46 |
ik kan geen foto's meer nemen | marie2 | Muziek, foto & video | 2 | 29-08-11 14:10 |
Van plan om een iPhone 4 te nemen. | j0uk3 | Koopinformatie Nederland | 1 | 05-10-10 19:11 |
weg met zwarte balken bij lockinfo | Robertus | Jailbreak apps en thema's | 7 | 11-08-10 10:13 |
enkel zwarte foto in filmrol | Mr. Stevens | Archief | 1 | 05-04-09 23:51 |
|
|