//

iTunes muziek op iPhone maar niet meer in iTunes

iTunes muziek op iPhone maar niet meer in iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste iTunes update zijn al mijn Apps en muziek uit iTunes verdwenen. De account was ineens helemaal leeg. Ik doe wekelijks virus en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-01-13, 22:15
Abbey Abbey is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard iTunes muziek op iPhone maar niet meer in iTunes

Sinds de laatste iTunes update zijn al mijn Apps en muziek uit iTunes verdwenen. De account was ineens helemaal leeg. Ik doe wekelijks virus en malwarescans, maar daardoor is niets door gedetecteerd. De account is niet gewijzigd en ik heb nog steeds dezelfde (enige) iPhone.
De Apps heb ik kunnen vinden via de verkenner en dus weer geimporteerd in iTunes, maar een paar honderd via mijn iPhone (in iTunes) gekochte tracks zijn nergens meer te vinden.
Weet iemand of ik deze via iTunes terug kan krijgen of hoe ik ze van mijn iPhone terug in de account kan zetten? Op deze manier verdwijnt al mijn braaf gekochte muziek als de iPhone kapot gaat. Dat zou wel heel zuur zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-13, 19:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Uw aangekochte muziek die blijf je net zoals je apps toch altijd behouden en kan je via de app iTunes herdownloaden door naar meer te gaan en aankopen te klikken.
Uw aangekochte muziek kan je niet kwijt raken.
Reageren

Labels
iphone, itunes, muziek, terugzetten, verdwenen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek slepen in itunes van bibliotheek naar iphone gaat niet meer char991 iPhone algemeen 5 28-12-15 10:44
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet mostah Muziek, foto & video 3 19-07-12 22:24
Muziek van Itunes niet meer naar Iphone iSilvanaH Muziek, foto & video 0 04-01-12 00:33
Windows: Muziek wel in itunes maar niet op iphone!! bartou iTunes 12 26-11-11 23:36
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone sth313 iTunes 4 18-10-11 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:40.