iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Klores, Tribal en earth 3D gaan niet open na installatie. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/13384-klores-tribal-earth-3d-gaan-niet-open-na-installatie.html)

scorpioking 23-05-08 17:50

Klores, Tribal en earth 3D gaan niet open na installatie.
 
Heb deze geïnstalleerd en als ik ze wil openen dan sluiten ze weer.
Wat is hier het probleem?
Heb versie 1.1.4.
Fw: 04.04.05_G
Heeft het iets te maken met 3D toepassingen?

scorpioking 24-05-08 10:38

Niemand een idee?

ArB 24-05-08 10:47

Hoe heb je ze erop gezet ? met ssh ? dan moet je waarschijnlijk de rechten aanpassen ?

scorpioking 24-05-08 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 116804)
Hoe heb je ze erop gezet ? met ssh ? dan moet je waarschijnlijk de rechten aanpassen ?

Nee, gewoon langs de installer.

Ezra 25-05-08 23:42

Dit probleem heb ik ook.
yeti3d, ipac3d, tuxpuck, tribal, butterfly, klores, aquarium, cubeworld, airhockey, memory, tictactoe en meer werken allemaal niet.

Deze message krijg ik bij vt-100:
Citaat:

dyld: Library not loaded: libarmfp.dylib
Reference from: /bin/sh
Reason: image not found
[Process completed]
Dit topic gaat ook over dit probleem.
Problems After Installing Installer Fix 3.1? - ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock
Heb de oplossing nog niet geprobeerd. Misschien is er een makkelijkere oplossing de iemand weet?

Edit:
Als je de oplossing in dat topic volgt dan werkt alles gewoon weer. (Bij mij dan)
Is simpel te doen. Was eerst een beetje terughoudend om een bepaalde file te vervangen maar het kan geen kwaad volgens mij..

scorpioking 26-05-08 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezra (Bericht 117489)
Dit probleem heb ik ook.
yeti3d, ipac3d, tuxpuck, tribal, butterfly, klores, aquarium, cubeworld, airhockey, memory, tictactoe en meer werken allemaal niet.

Deze message krijg ik bij vt-100:
Dit topic gaat ook over dit probleem.
Problems After Installing Installer Fix 3.1? - ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock
Heb de oplossing nog niet geprobeerd. Misschien is er een makkelijkere oplossing de iemand weet?

Edit:
Als je de oplossing in dat topic volgt dan werkt alles gewoon weer. (Bij mij dan)
Is simpel te doen. Was eerst een beetje terughoudend om een bepaalde file te vervangen maar het kan geen kwaad volgens mij..

Zal eens proberen.....

scorpioking 26-05-08 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpioking (Bericht 117742)
Zal eens proberen.....

Lukt niet en heb gedaan wat er staat of kan je het eens heel duidelijk uitleggen wat ik moet doen met foto's of zo.
Heb misschien toch iets verkeerd gedaan.

scorpioking 30-05-08 12:05

Gaat nog altijd niet....pffff

dannyzreac 05-06-08 16:23

bij mij geen probleem, hij doet t perfect, klores is echt een super spel. veel beter als bijvoorbeeld Yeti3d. zit zelfs een lanfunctie op:D
misschien ligt het aan jullie filmware

scorpioking 05-06-08 19:47

Denk niet dat het daar aan ligt want heb ze al eens geïnstalleerd en toen ging het wel.
Het is raar maar heb geen zin meer om weer de Iphone te formatteren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.