//

iPhone 4s in voor reparatie, mogelijk voor snelle refurbish?

iPhone 4s in voor reparatie, mogelijk voor snelle refurbish? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Mijn iPhone 4s heeft problemen met de luidspreker. Af en toe valt de luidspreker uit of doet hij het niet. Aangezien ik gewoon nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-13, 23:25
kaisz kaisz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard iPhone 4s in voor reparatie, mogelijk voor snelle refurbish?

Goedenavond,

Mijn iPhone 4s heeft problemen met de luidspreker. Af en toe valt de luidspreker uit of doet hij het niet. Aangezien ik gewoon nog garantie heb, heb ik dus een reparatie aangevraagd. Echter ben ik bang dat ik zeker 2 weken mijn telefoon kwijt ben. Heb echter geen oude reserve telefoon als vervanger.

In het verleden heb ik eens een iPad2 opgestuurd voor reparatie. Toen kon ik aankruisen dat ik voor een refurbished model ging. Binnen 3 dagen had ik al een refurbished model in huis. Nu is dit denk ik ook het beste met mijn iPhone 4s, dat is het snelst voor mij, maar ik kan die optie nergens vinden?! Of gaat dit niet op voor de iPhones?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-13, 00:07
ReneK ReneK is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 20
Standaard

Naar de applestore in adam gaan, ruilen ze hem zo om
  #3  
Oud 26-01-13, 00:14
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaisz Bekijk bericht
Goedenavond,

Mijn iPhone 4s heeft problemen met de luidspreker. Af en toe valt de luidspreker uit of doet hij het niet. Aangezien ik gewoon nog garantie heb, heb ik dus een reparatie aangevraagd. Echter ben ik bang dat ik zeker 2 weken mijn telefoon kwijt ben. Heb echter geen oude reserve telefoon als vervanger.

In het verleden heb ik eens een iPad2 opgestuurd voor reparatie. Toen kon ik aankruisen dat ik voor een refurbished model ging. Binnen 3 dagen had ik al een refurbished model in huis. Nu is dit denk ik ook het beste met mijn iPhone 4s, dat is het snelst voor mij, maar ik kan die optie nergens vinden?! Of gaat dit niet op voor de iPhones?
Ik heb meerdere malen mijn iPhones en iPads moeten opsturen ter vervanging. Dit verliep eigenlijk best wel snel, zelfs te snel. Maandag kwam een UPS medewerker mijn toestel ophalen, en woensdag had ik mijn vervangend toestel al binnen. Dus ja? Service als je het mij vraagt

Wat ik vernomen heb is dat hij dan dinsdag pas in Breda ligt bij Apple, want daar worden de iPhones en iPads ter reparatie verzonden. Die zelfde dag gaat er een andere, zo gezegd een refurbished model, de deur weer uit.
__________________
  #4  
Oud 26-01-13, 00:32
kaisz kaisz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

RWK, dus je krijgt altijd een refurbished direct terug?! (in jouw geval)
  #5  
Oud 26-01-13, 00:33
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaisz Bekijk bericht
RWK, dus je krijgt altijd een refurbished direct terug?! (in jouw geval)
In mijn geval wel ja. Vraag de service gewoon aan, je zal maandag dan iemand voor de deur hebben. Deze neemt de iPhone voor je mee. Let wel op dat je wel aangeeft wat het probleem is. In jou geval het af en toe niet doen van de luidspreker. Wacht dan lekker af, je krijgt ook een bevestiging mailtje wanneer je iPhone in het reparatiecentrum binnenkomt. Je kan zelfs de status controleren van je iPhone, alhoewel, naar mijn ervaring, niet altijd even up to date is. Laat wel even weten hoelang het bij jou duurde! Dit is toch wel redelijk service als je het mij vraagt!

Succes!
  #6  
Oud 26-01-13, 00:34
kaisz kaisz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Had je daarvoor wel contact moeten hebben met de apple store (telefonisch of offline)
  #7  
Oud 26-01-13, 00:41
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaisz Bekijk bericht
Had je daarvoor wel contact moeten hebben met de apple store (telefonisch of offline)
Nou, ik heb alleen met mijn iPad 2 wel contact opgenomen omdat deze uit Amerika kwam. Maar deze heb ik ook ingeruild voor een iPad 3, omdat ik 3x een beschadigde iPad 2 binnenkreeg. Dit duurde wel meer dan een maand, maar kortom is het wel goed gemaakt, want heb een upgrade kunnen krijgen.

Bij mijn iPhones heb vrijwel geen contact opgenomen en ik werd zelf ook niet gebeld. Wat ik wel deed, dat was wel een jaar geleden, waarbij je dus zelf je iPhone moest opsturen, deed ik altijd een aangetekende brief bij, zodat ze wisten waarover het ging + mijn telefoonnummer. Zo konden ze inprincipe altijd contact met me opnemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk toch snelle jailbreak voor firmware 1.1.3 david007 Archief 120 25-01-08 02:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.