//

Kan een filmpje niet bekijken op mijn Iphone

Kan een filmpje niet bekijken op mijn Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een filmpje op mijn iphone staan die ik niet kan bekijken, als ik hem open zegt hij dat ik flip voor Mac ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-13, 09:28
siebke76 siebke76 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 20
Standaard Kan een filmpje niet bekijken op mijn Iphone

Hallo ik heb een filmpje op mijn iphone staan die ik niet kan bekijken, als ik hem open zegt hij dat ik flip voor Mac moet downloaden maar dit wil me niet lukken, wat doe ik verkeerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-13, 09:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Flip4Mac kan je niet installeren want een iPhone is geen Mac. Welk formaat heeft dat filmpje dan?

Maar omdat om Flip4Mac gevraagd wordt zal het wel in het een of andere Windows formaat zijn (denk ik).
  #3  
Oud 27-01-13, 10:03
siebke76 siebke76 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 20
Standaard

Is inderdaad van windows is er dan een andere manier waarop ik hem kan openen
  #4  
Oud 27-01-13, 10:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat je daar een andere Media Player moet voor gebruiken. Zoiets als Goodplayer.

Kijk eens in de App Store daar staan tientallen mediaspelers die Windows formaten kunnen afspelen.
  #5  
Oud 27-01-13, 11:03
siebke76 siebke76 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 20
Standaard

Dank u voor uw reactie maar zijn er ook gratis alternatieven die windows afspelen
  #6  
Oud 27-01-13, 11:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebke76 Bekijk bericht
Dank u voor uw reactie maar zijn er ook gratis alternatieven die windows afspelen
Ik zou het niet weten Kijk eens in de App Store. Zoek in de App Store met het zoekbegrip "Media Player wmv".

Succes gewenst
  #7  
Oud 28-01-13, 18:09
Dimitri5's schermafbeelding
Dimitri5 Dimitri5 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 28
Standaard

Ik ben ook wel geïnteresseerd in een goede media player voor de iPhone 5.
Na wat speurwerk op het internet lijkt AVPlayer een zeer goede keuze te zijn. Zelf heb ik hier (nog) geen ervaringen mee!

Door mijn zoektocht op internet heb ik ook wat gelezen over de AC3 audio codec die door vele media players niet meer zou ondersteunt worden. Dit zou te maken hebben met een patent ofzo.
AVPlayer ondersteunt deze nog wel! Volgens mij één van de weinige die dit nog ondersteunen.

Indien je een gratis alternatief wenst, lijkt iMedia Player me een goede keuze. Deze is gratis, maar dan heb je wel ads. Wil je deze alsnog verwijderen, dan kan dit via een in-app aankoop.
Hier lees je in de reviews wel dat de audio niet meer werkt. Dit zal ermee te maken hebben dat de AC3 audio codec verwijderd is.

Laatst gewijzigd door Dimitri5; 28-01-13 om 18:23.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan het scherm vastgezet worden tijdens een filmpje? Femmyr iPhone algemeen 1 26-10-12 01:01
Hoe maak een een filmpje van mijn beeld. elco007 iPhone algemeen 3 24-06-12 01:33
In welke map staan mijn filmpje op mijn iphone 4s peterksr iPhone algemeen 0 02-03-12 17:44
Waarom kan ik geen video bekijken op mijn iPad? Jeff Cooper iPad algemeen 0 16-10-11 22:32
Filmpje bekijken dominique Archief 5 26-05-08 23:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.