//

Help, iPhone 4S problemen

Help, iPhone 4S problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben nu echt ten einde raad. Ik had altijd iOS 5.1.1 untethered gejailbreakt op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-02-13, 22:27
iPadder iPadder is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 26
Standaard Help, iPhone 4S problemen

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben nu echt ten einde raad. Ik had altijd iOS 5.1.1 untethered gejailbreakt op mijn iPhone. Hierna wilde ik alles verwijderen en iOS 6.1 installeren. Ik deed dus 'wis alle inhoud en instellingen' op mijn iPhone. Hierna deed hij dit urenlang en heb ik mijn iPhone uitgedaan.

Ik heb het geprobeerd via iTunes en kreeg toen errors zoals 1602. Vervolgens heb ik mijn iPhone in DFU geprobeerd en later in herstelmodus, echter blijft hij nu in herstelmodus. Zelfs wanneer ik de herstlemodus uit wil schakelen gaat hij gewoon terug naar de herstelmodus en zie ik het itunes logo + een usb-kabel.

Wat moet ik nu doen? ik ben echt ten einde raad.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2013 om 23:37 ----------

Even een kleine update, ik kon mijn iPhone uit recovery halen via TinyUmbrella. Daarna probeerde ik iOS 6.1 via OTA te downloaden en nu krijg ik hem niet uit herstelmodus...
__________________
Trotse bezitter van een gejailbreakte iPad 2 en iPhone 4S
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-13, 23:41
mdropie mdropie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 41
Standaard

Ik heb dezelfde problemen gehad gisteren met een ipad en vandaag met een iphone 4s.

Onderstaand de oplossing:



Fix error 3194 with iPod / iPhone / iPad iTunes - Step by step instructions - YouTube
  #3  
Oud 08-02-13, 00:20
iPadder iPadder is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdropie Bekijk bericht
Ik heb dezelfde problemen gehad gisteren met een ipad en vandaag met een iphone 4s.

Onderstaand de oplossing:



Fix error 3194 with iPod / iPhone / iPad iTunes - Step by step instructions - YouTube
Thanks, maar het heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds error 21 nu en mijn iPhone gaat maar niet uit de herstelmodus... ik word er echt gek van gewoon, ik ben al uren bezig
  #4  
Oud 08-02-13, 00:23
mdropie mdropie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 41
Standaard

Had ik ook eerst, die 21. Onderstaande link om die 21 op te lossen. Daarna krijg je er weer 1 en dat los je op met de eerdere link.

Fix iTunes Error 21 when restore Custom IPSW iPhone, iPod Touch, iPad [How To] - Unlock / Jailbreak iOS 6, 6.0.1 Untethered Absinthe

Hopelijk lukt het.
  #5  
Oud 08-02-13, 00:47
iPadder iPadder is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 26
Standaard

Ik heb echter één probleem, ik krijg mijn iPhone gewoon niet meer opgestart? De reden hiervoor is omdat hij telkens meteen naar herstelmodus wilt gaan... via TinyUmbrella werkte in het begin, maar nu niet meer

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 februari 2013 om 01:05 ----------

DFU-modus doen en een iOS 6.1 iPSW-bestand naar iTunes 11 slepen werkt ook niet. Hoe lang kan dat herstellen duren op die manier? hij blijft bij mij nu laden bij 'herstel van iphone bij apple controleren'

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 februari 2013 om 01:08 ----------

Edit: ik heb trouwens 0x de error 3194 gehad
  #6  
Oud 08-02-13, 06:46
mdropie mdropie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 41
Standaard

Hopelijk is het je inmiddels gelukt, ik zou verder geen andere oplossingen weten. Dit is wat bij mij werkte. Sterkte ermee. En hopelijk weet een andere gebruiker anders een oplossing.
  #7  
Oud 08-02-13, 09:00
iPadder iPadder is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 26
Standaard

Nee niks heeft gewerkt... iTunes reinstall deed het ook niet en ik kan mijn telefoon ook niet gewoon opstarten, er zit blijkbaar helemaal geen software op.

Bedankt voor je hulp though. Had jij ook een gejailbreakte toestel en op welk ios-versie?
  #8  
Oud 08-02-13, 09:04
mdropie mdropie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 41
Standaard

Ik had ook apparaten met jailbreak, door dat regeltje wat in de youtube vermeld stond in windows weg te halen deed itunes het weer en werd er software geinstalleerd. Dit bij twee apparaten.
  #9  
Oud 08-02-13, 09:29
iPadder iPadder is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 26
Standaard

Hmm ok, bedankt voor je antwoord.

Is er iemand anders die mij kan helpen? Ik heb nog steeds van alles geprobeerd en er gebeurt helemaal niks... Restoren via iTunes lukt niet want of ik krijg error 1602 of 1601, ook niet met een gedownloade IPSW-file en ik kan mijn iPhone niet gebruiken omdat er blijkbaar geen OS op staat.... Dit is echt k*t.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 februari 2013 om 09:58 ----------

UPDATE: Denken jullie dat ze bij de Apple Store mij zullen helpen? Mijn iPhone WAS gejailbreakt, maar nu staat er helemaal geen software op dusja...

Laatst gewijzigd door iPadder; 08-02-13 om 09:58.
  #10  
Oud 08-02-13, 16:54
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nou ja er zijn 2 heel simpele manieren om je toestel geheel te bricken en je hebt er 1 van gevonden.

Je enige kans ligt erin om DFU aan de gang te krijgen. Probeer eens je iPhone's batterij leeg te laten lopen om 'm vervolgens op te laden en zodra die gaat opstarten de DFU-procedure uit te voeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi problemen Iphone 4S Dahlia iPhone algemeen 7 21-04-12 14:34
problemen Iphone 3G bobke007 iTunes 2 29-09-10 17:06
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 16:43
Iphone problemen _charlie iPhone algemeen 4 02-02-09 14:13
iPhone 1.1.4 problemen BigM Unlock [archief] 18 02-04-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.