//

Geluidskwaliteit slecht bij afspelen muziek met iPhone

Geluidskwaliteit slecht bij afspelen muziek met iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mijn iPhone om muziek af te spelen op een geluidsinstallatie. Ik sluit de iPhone via de poort voor de koptelefoon met een tulpstekker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-02-13, 15:46
JanVED JanVED is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard Geluidskwaliteit slecht bij afspelen muziek met iPhone

Ik gebruik mijn iPhone om muziek af te spelen op een geluidsinstallatie. Ik sluit de iPhone via de poort voor de koptelefoon met een tulpstekker aan op de phono ingang van een 20 jaar oude versterker. Resultaat: dof geluid.
Soms sluit ik de iPhone op die manier aan op een nieuw mengpaneel, het geluid is hier ook dof. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-13, 16:39
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Je zou even moeten proberen of dit ook zo is met normale oordopjes of een andere headset.
  #3  
Oud 10-02-13, 13:01
JanVED JanVED is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard

Beste Flashingst,
Bedankt voor je reactie.
Met een koptelefoon cq oordopjes is het geluid perfect. Als ik de iPhone in een dockingstation zet (met de brede platte poort er op dus) is het geluid ook perfect. Het geluid is alleen slecht als ik via de uitgang van de koptelefoon aansluit met een tulpstekker op mijn surroundsysteem of een mengpaneel.
  #4  
Oud 10-02-13, 13:24
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik denk dat eerlijk gezegd niet dat je er veel aan kan doen, misschien een beetje schuiven met equalizers maar dan houd het op. Het feit is dat hij perfect werkt waarvoor hij oorspronkelijk is gemaakt; muziek luisteren via (het liefst) originele Apple headset(s).
  #5  
Oud 10-02-13, 13:55
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Kan je het niet aansluiten via de AUX ingang?
Reageren

Labels
audioinstallatie, geluidskwaliteit, mengpaneel, muziek afspelen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Verkeerde speaker bij afspelen muziek? Anfroy Muziek, foto & video 1 02-06-11 21:02
uitvallen muziek bij afspelen in de auto dave40 Muziek, foto & video 9 19-11-10 14:34
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek obi Muziek, foto & video 5 12-10-10 13:13
Muziek: Problemen bij afspelen muziek boerkoekoek Muziek, foto & video 2 18-08-10 14:26
geluidskwaliteit telefoongesprek slecht fernando3gs iPhone algemeen 8 02-12-09 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.