//

Na nieuwe update 500+ emails terug

Na nieuwe update 500+ emails terug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag een update gedaan met me iphone naar 6.1 ios, daarna reserve kopie terug ....maar nu krijg ik honderden emails die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-13, 13:55
mogumrs mogumrs is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard Na nieuwe update 500+ emails terug

Hallo,
Ik heb vandaag een update gedaan met me iphone naar 6.1 ios, daarna reserve kopie terug ....maar nu krijg ik honderden emails die ik volgens mij al eerder heb verwijderd van mij iphone allemaal terug!

Elke x als ik er 100 verwijderd krijg ik weer een lading emails binnen, gaat wel terug tot 2011
Ze komen dus ook als "nieuw binnen" erg irritant


Hoe kan dat?

Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-13, 13:58
iHelp iHelp is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 19
Standaard

Welke email-service gebruik je? Als je bijvoorbeeld Hotmail gebruikt, en de mails alleen verwijdert hebt op je telefoon, en niet op de website zelf, dan komen ze inderdaad terug.
  #3  
Oud 13-02-13, 14:01
mogumrs mogumrs is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard

Van me webserver, daarvan heb ik een account op me ipad en iphone, maar toen ik vorige week me ipad ging upgraden geberurde dat niet.....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iHelp Bekijk bericht
Welke email-service gebruik je? Als je bijvoorbeeld Hotmail gebruikt, en de mails alleen verwijdert hebt op je telefoon, en niet op de website zelf, dan komen ze inderdaad terug.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ontvang emails steeds dubbel sinds update Wotan iPhone algemeen 3 01-07-10 16:01
Ontvangen van nieuwe emails tijdens bellen fedor07 Archief 2 19-04-10 10:42
50 nieuwe emails - 50 nieuwe emails - 50 nieuwe emails Clemenzia iPhone algemeen 2 17-02-10 00:24
"50" nieuwe emails - maar in werkelijkheid geen nieuwe mail daniower Archief 2 01-02-08 15:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.