//

Wifi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog wifi

Wifi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog wifi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iphone 4s waarmee ik sinds zaterdag met geen mogelijkheid meer contact krijg met wifi. Ik heb alle stappen al doorlopen (aan/uit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-02-13, 19:41
daviej13 daviej13 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Standaard Wi-Fi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog Wi-Fi

Beste,

Ik heb een iphone 4s waarmee ik sinds zaterdag met geen mogelijkheid meer contact krijg met Wi-Fi. Ik heb alle stappen al doorlopen (aan/uit, reset, netwerkinstellingen herstellen en zelfs de iphone terug gezet naar fabrieksinstellingen) maar niks werkt. Ik zie dat er al meerdere dicussies hier staan over dit onderwerp maar de oplossingen die worden gegeven heb ik allemaal al geprobeerd. Bleutooth doet het wel dus wat ik begrijp uit de eerder gelezen verhalen zou mijn antenne nog gewoon goed zijn. De problemen zijn begonnen sinds IOS 6.1. Ondertussen heb ik hem via mijn computer en itunes geupdate naar 6.1.1 maar nog steeds geen verbetering. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.

Groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-13, 19:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je een herstel doet met iTunes naar iOS 6.1.1 en je zet geen backup terug dan heb je een maagdelijke iPhone. Werkt Wi-Fi dan nog niet?
  #3  
Oud 13-02-13, 19:49
daviej13 daviej13 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Standaard

ik lees net in een andere discussie dat ik geen kopie had moeten gebruiken. Dit is het enige wat ik nog niet geprobeerd heb dus ga hier vanavond nog maar eens voor zitten.
  #4  
Oud 13-02-13, 19:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, doe dat. Het is niet uitgesloten dat het probleem in de reservekopie zit. En als het een reservekopie met jailbreak restanten is dan mag je zeker zijn dat dit de reden van het probleem is.

Werkt Wi-Fi op een maagdelijke iPhone ook niet dan het een hardwareprobleem zijn.
  #5  
Oud 14-02-13, 21:23
daviej13 daviej13 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Standaard

Hoi Timosha,

Ik heb zelfs mijn iphone helemaal opnieuw geconfigureerd en "maagdelijk" zoals je aangaf. Het probleem blijft nog steeds. Jij gaf aan dat het een hardware probleem kan zijn. Alleen Wi-Fi doet het niet. Bleutooth en dergelijke werkt wel. Weet jij misschien nog een oplossing of waar ik hem kan repareren?
  #6  
Oud 14-02-13, 21:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daviej13 Bekijk bericht
Jij gaf aan dat het een hardware probleem kan zijn.
Om zeker te zijn dat het een hardwareprobleem is kan je in de Diagnostics gaan kijken of daar foutboodschappen staan gerelateerd aan Wi-Fi (of de radiochip).
  #7  
Oud 14-02-13, 22:54
daviej13 daviej13 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Standaard

Misschien heel dom maar waar kan ik Diagnostics vinden en waar moet ik op letten? Mocht het een hardware probleem zijn waar kan ik mijn telefoon dan het beste laten maken?

Alvast bedankt!!
  #8  
Oud 14-02-13, 22:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daviej13 Bekijk bericht
Misschien heel dom maar waar kan ik Diagnostics vinden en waar moet ik op letten? Mocht het een hardware probleem zijn waar kan ik mijn telefoon dan het beste laten maken?
Instellingen -> Algemeen -> Info ->Diagnose & Gebruik

Als hersteldienst kan ik ten zeerste de reparatiedienst van de iPhoneclub aanbevelen.
  #9  
Oud 16-02-13, 14:46
daviej13 daviej13 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Standaard

Hoi Timosha,

Ik heb gekeken en bij diagnose en gebruik staat niks. Wanneer ik bij Info kijk zie ik dat onder het kopje Wi-fi Adres de verwijzing N/A staat. Ik neem dat dit betekent Wi-Fi Not Available is. Ik weet verder echt niet wat ik nog moet doen. Ik vermoed dat het een hardware probleem is aangezien ik alle tips die jij mij hebt gegeven gebruikt heb. Nog meer suggesties toevallig?

b.v.d
  #10  
Oud 16-02-13, 15:25
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Hee had er gisteren zelf ook (weer) last van. Ook alles geprobeerd inderdaad, reset factory reset geen back up wel back up (vanaf een moment waar wi fi het nog wél deed) maar niks lijkt te werken.

Toen las ik gisteren avond ergens dat je je iphone een half uur in de koelkast moest leggen, ik vertrouwde het niet echt maar ik las toch op heel veel sites dat het een echte oplossing w omdat de Wi-Fi chip gewoon over verhit was en je hem op die manier kon resetten.

Wat ik uiteindelijk gedaan heb is telefoon uitgezet, vannacht voor mijn (open) raam neer gelegd wat overeen komt met koelkast tempaturen, en geloof het of niet, vanochtend zet ik mijn iPhone weer aan en ik kan weer gewoon Wi-Fi aan en uit zetten en verbinding maken...

Dus even in de koelkast/voor het raam leggen en hij doet het weer!

Succes.
  #11  
Oud 17-02-13, 19:36
floriander floriander is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 7
Standaard

Heb ook problemen met Wi-Fi. Wat blijkt nu! Alle programma s van Apple kunnen geen contact krijgen met Wi-Fi bijv Google wel en safari niet. App store lukt ook niet . Ik heb een update gekregen om dit probleem te verhelpen maar na een dag hetzelfde probleem. Dus niks hardwareprobleem maar een Apple probleem. Blijf nog zoek naar een oplossing
  #12  
Oud 23-03-13, 19:45
donmar donmar is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Standaard

Thanks. Heeft uiteindelijk bij mij geholpen. 10 minuten in de ijskast en ineens kan ik Wi-Fi terug aanzetten. Zoiets stoms ! Heb ik dan zoveel moeite voor gedaan.
Bedankt dus voor de tip !
  #13  
Oud 23-03-13, 19:58
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Gelijkaardig ?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...niet-meer.html
  #14  
Oud 06-09-13, 10:36
cinquecento cinquecento is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Ook hier gister een iPhone 4s Wi-Fi N/A... nachtje koelkast... vanochtend opgestart en voila Wi-Fi kon weer geactiveerd worden.
Thnx voor deze tip!
  #15  
Oud 06-09-13, 10:52
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cinquecento Bekijk bericht
Ook hier gister een iPhone 4s Wi-Fi N/A... nachtje koelkast... vanochtend opgestart en voila Wi-Fi kon weer geactiveerd worden.
Thnx voor deze tip!
Ik ben benieuwd voor hoelang ?
  #16  
Oud 06-09-13, 10:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Ik ben benieuwd voor hoelang ?
Tot de Wi-Fi/Bluetooth radiochip weer eens goed warm wordt en de slechte micro (SMD) soldeerpunten weer eens uitzetten (door de warmte).
  #17  
Oud 07-09-13, 17:34
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Haha, ik kan me ook niet echt voorstellen dat een iphone in de koelkast laten een oplossing is. Wat gaatber dan wel allemaal niet krimpen?
  #18  
Oud 07-09-13, 18:59
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Brainfreeze.
  #19  
Oud 07-09-13, 19:14
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Niet liggen knoeien met van alles en nog wat.

Die van men vriendin had pas ook hetzelfde probleem. Binnen gedaan en is zonder probleem omgeruild. (onder garantie)
  #20  
Oud 08-09-13, 21:48
jacques09 jacques09 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: hulst
Berichten: 4
Standaard

Hebben we ook gehad maar de slechte garantie afwikkeling van Onze rijke Apple zei vrolijk geen garantie meer toestel was 14 mnd oud en ja hoor 230 euro omruil prijs!
en de EU zegt vrolijk tegen eindgebruikers iedereen heeft 24 mnd garantie maar de dealers mogen het weer regelen waardeloze regeling je mag er niks aan verdienen en ook nog de slechte garantie regels ophoesten Apple je moest je schamen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi grijs en geen service (watershade) dungeon Wi-Fi 8 21-03-12 22:42
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] pcsw Wi-Fi 52 03-03-12 12:05
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. mathieu88 Wi-Fi 0 05-09-11 16:07
Krijg geen verbinding met Wi-Fi!!! Shiney Wi-Fi 5 16-02-11 12:12
iPhone 3G FW 3.0 Nog geen Wi-Fi Cherrim Wi-Fi 4 19-06-09 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.