//

Garantie voor dit? Camera probleem

Garantie voor dit? Camera probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo jongens. Ik heb de iphone 5 vanaf het begin. Ik heb nu een probleem met mijn camera. Namelijk ik zie een grote zwarte streep ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-13, 09:41
Titooo Titooo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 20
Standaard Garantie voor dit? Camera probleem

Hallo jongens. Ik heb de iphone 5 vanaf het begin. Ik heb nu een probleem met mijn camera. Namelijk ik zie een grote zwarte streep door het scherm. Het lijkt op een barst. Echter het glaasje is niet gebarsten. Ik denk dat er een haartje ofzo op de lens ligt. Maar nou komt het probleem... 3 weken geleden heeft mijn maatje hem laten vallen toen we muziek af wouden spelen. Nu heeft ie dus valschade (aan de andere zijde van de camera) en ben ik bang dat hem niet voor garantie aannemen. Terwijl het dingetje voor de lens of wat het ook is niks met de valpartij te maken heeft. Hoe moet ik handelelen met de garantie? Of kan ik beter zeggen dat hij soms stopt met opladen midden in de nacht? Heeft ie ook last van. Stekker erin en eruit en het is inorde.

Iemand tips? Hij zit in een case met screenprotector en is dus netjes op een beetje valschade na
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-13, 11:04
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Het is apple die uiteindelijk de beslissing neemt.
Het is aan jou of je met deze probleemjes verder wil.
  #3  
Oud 14-02-13, 11:10
Titooo Titooo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 20
Standaard

Nou ik wil hier niet mee verder. Ik wil graag goeie foto's schieten. Hoe gaat dat met de garantie? Kan ik gewoon naar een apple reseller gaan? Ik heb hem online in de apple store gekocht. Of moet ik hem dan opsturen?
  #4  
Oud 14-02-13, 11:20
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Neem telefonisch contact op met de online appstore? zij verellen je wel wat je moet doen. In de meeste gevallen wordt uw toestel via UPS opgehaalt
  #5  
Oud 14-02-13, 11:33
Titooo Titooo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 20
Standaard

Oke maar dan zit ik ook zonder toestel? Ik heb geen vervangend toestel. Al helemaal niet een met een nanosim.
  #6  
Oud 14-02-13, 11:46
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

iPhone 5 6th (Gen.) Nano SIM & Micro SIM & Standard SIM Card Adapters (2-Pack)
  #7  
Oud 14-02-13, 11:59
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Of even langs de Apple Store in A'dam. Dan weet je het sneller. Zou vooraf wel even een afspraak maken. Als het niet onder de garantie valt kun je het wellicht op de aansprakelijkheidsverzekering van je maat gooien of op je inboedelverzekering.
  #8  
Oud 14-02-13, 12:20
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Heb je 'm al hersteld (zonder back-up terug te plaatsen) om te testen of het geen software fout is?
  #9  
Oud 14-02-13, 13:15
Titooo Titooo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 20
Standaard

Nee het is duidelijk geen softwarefout. Daar is de streep te "wazig" voor.
  #10  
Oud 14-02-13, 13:57
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Als je in de buurt van Eva woont (lees: A'dam), dan moet je even een afspraak maken en van de verboden vrucht eten (lees: naar de Apple Store gaan).


(Ja, ik verveel me!)
  #11  
Oud 14-02-13, 22:01
Titooo Titooo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 20
Standaard

Ik kan denk ik beter naar Öberhausen want ik woon op de duitse grens in de achterhoek . Maar bedankt iedereen. Ik heb nog nooit een garantieclaim gevraagt waar dan ook. Dus het is voor mij allemaal nieuw. Ik denk dat ik eerst maar een belletje ga doen. Lijkt mij logisch maar ik kan ook niet zonder het ding. Dus best kans dat ik een keer op en neer Öberhausen knal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s camera stableliser? Hoe activeer je dit? hot12345 iPhone algemeen 1 12-05-12 15:37
'Weet geen naam voor dit probleem' XanderSnelder Archief 2 13-03-10 23:36
België: Gaat dit nog onder de garantie vallen ? Jeroenz Overige providers België 7 07-02-10 01:03
Ander toestel. Zal T-Mobile dit merken voor garantie ? Ipot Odido (T-Mobile) 6 26-12-09 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:21.