//

Geen bevoegdheid om backup te maken van mijn iPhone apps

Geen bevoegdheid om backup te maken van mijn iPhone apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Omdat ik mijn iPhone wilde herstellen en dus een backup wilde maken van mijn o.a. mijn apps zit ik met het volgende probleem: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-13, 17:43
ALH ALH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 5
Standaard Geen bevoegdheid om backup te maken van mijn iPhone apps

Hallo allemaal,

Omdat ik mijn iPhone wilde herstellen en dus een backup wilde maken van mijn o.a. mijn apps zit ik met het volgende probleem:

Itunes geeft aan dat ik geen bevoegdheid heb om de apps op deze computer op te slaan? Ik zie dan ook een lijst van alle apps waar geen backup van is gemaakt.
Ik kan wel gewoon van mijn contactgegevens e.d. een backup maken.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen? Tevens heb ik ook de nieuwe iTunes waar ik weinig van snap, misschien dat ik mijn laptop ergens toestemming voor geven?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-13, 17:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALH Bekijk bericht
Itunes geeft aan dat ik geen bevoegdheid heb om de apps op deze computer op te slaan? Ik zie dan ook een lijst van alle apps waar geen backup van is gemaakt.
Is de computer geautoriseerd in iTunes met het juiste Apple ID voor de apps die je wil overzetten?
  #3  
Oud 17-02-13, 17:59
ALH ALH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Is de computer geautoriseerd in iTunes met het juiste Apple ID voor de apps die je wil overzetten?
Ik heb net de machtiging ingetrokken en de computer opnieuw gemachtigd maar helaas doet hij het nog steeds niet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 februari 2013 om 17:08 ----------

Hij doet het inmiddels dus er mag een slotje op
  #4  
Oud 17-02-13, 18:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALH Bekijk bericht
Ik heb net de machtiging ingetrokken en de computer opnieuw gemachtigd maar helaas doet hij het nog steeds niet
En die apps op de iPhone heb je met hetzelfde Apple ID in de App Store gekocht gekocht waar de computer mee gemachtigd is?
  #5  
Oud 18-02-13, 02:11
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALH Bekijk bericht
Ik heb net de machtiging ingetrokken en de computer opnieuw gemachtigd maar helaas doet hij het nog steeds niet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 februari 2013 om 17:08 ----------

Hij doet het inmiddels dus er mag een slotje op
Dat is fijn maar ik vind het dan altijd wel prettig dat iemand ook even de oplossing aangeeft.
Dan heeft een ander ook nog eens iets aan alle antwoorden op jou (voormalige) probleem..
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #6  
Oud 18-02-13, 10:14
ALH ALH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 5
Standaard

Het bleek toch dat als ik de machtiging introk en vervolgens de computer weer machtigde dat hij het weer deed
  #7  
Oud 18-02-13, 13:54
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Kijk, nu weten we wat
  #8  
Oud 23-02-13, 13:08
muismmr muismmr is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Hi, ik zit met hetzelfde probleem. Machtiging ingetrokken en weer opnieuw een machtiging gemaakt, maar nog steeds niets. Het is begonnen vorig jaar zomer. Ik moest toen een nieuwe ww. ingeven op mijn Apple ID (kreeg een melding), en vanaf dat moment wordt er geen back up meer gemaakt van de apps die vanaf dat moment geinstalleerd zijn.
  #9  
Oud 23-02-13, 13:15
i.k. i.k. is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 12
Exclamation geen bevoegdheid backup te maken

Zelfde probleem hebben we hier met een iphone 4s.
machtiging intrekken en opnieuw doen werkt alleen niet.

Interessant vond ik jouw opmerking over 1 of meerdere apple-id's: punt is dat sinds de overschakeling van apple van mobile me naar de cloud er is gevraagd om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Sinds die tijd moet er, met hetzelfde apple-id, met een nieuw ww ingelogd worden, maar de oude werkt ook nog: er kunnen nieuwe apps geïnstalleerd worden op de iphone met het nieuwe ww, maar niet worden gebackupd. Alleen de apps die ooit zijn geïnstalleerd met het oude ww worden gebackupd.

En inderdaad, dit probleem is er dus al heeeeel lang, we komen er niet uit, sindsdien is er niet meer gebackupd. Wordt steeds dringender!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid w.d iPhone Apps 157 08-07-12 13:21
Apps uit app-store niet geïnstalleerd krijgen / 'Geen bevoegdheid' Fix Bahemath iTunes 13 06-07-11 13:01
Backup maken van jailbreak-apps (AppBackup/AptBackup/PkgBackup) alixgauthier Jailbreak apps en thema's 53 10-10-10 20:21
Backup maken van mijn iPhone? dennis00 iPhone algemeen 5 02-04-10 07:27
Geen bevoegdheid wdwdlp Archief 3 13-05-09 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.