//

iphone staat op mijn vader zijn itunes account

iphone staat op mijn vader zijn itunes account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb dus in oktober vorig jaar een iphone 5 gekocht. De computer bij mij thuis was binnen voor herstel en zou nog enkele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-13, 14:22
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard iphone staat op mijn vader zijn itunes account

Hallo,


ik heb dus in oktober vorig jaar een iphone 5 gekocht.
De computer bij mij thuis was binnen voor herstel en zou nog enkele weken zonder zitten.
Na enkele dagen wou ik hem toch eens aansluiten op itunes en heb zonder er verder bij na te denken, hem op mijn vader zijn itunes account gezet.
Ik weet het, dom van mij!
Ben nog een leek op gebied van Apple en moet nog veeeeeeeeeeeel bijleren.
Ondertussen hebben we de computer al een hele tijd terug en heb ik hem aan mijn account, mijn computer ook eens aangesloten. Mijn apps stonden er terug op, maar al mijn agenda's, e-mailaccounts en bijna al mijn nummers was ik kwijt.
Mijn vader heeft een paar weken geleden zijn iphone ook aangesloten of gesynchroniseerd, weet het niet precies, met als gevolg dat zijn nummers, en zijn afspraken nu ook bij mij staan.
Ook mijn batterij loopt sneller leeg en kan plots geen contact meer maken met mijn bluetooth in de auto. Kan dat hier iets mee te maken hebben?
Hoe kan ik de iphone op mijn account zetten?
En daarvoor stond mijn i-cloud aan, dat heb ik nu uitgezet.

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, heb het zo kort mogelijk proberen houden, daarom dat het misschien wat slordig overkomt..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 februari 2013 om 13:26 ----------

Ik heb mijn vader zijn wachtwoord dus dat is het probleem niet.
Komt er gewoon op neer dat ik er zelf niet meer aan uit kan.
Ik heb, toen ik hem op mijn account aansloot, gewoon gesynchroniseerd.
Dus heb mijn apps en muziek er apart terug opgezet, want mijn aankopen via i-tunes gebeuren dus gewoon op mijn account, die ben ik dus niet kwijt.

Laatst gewijzigd door Sasje04; 19-02-13 om 14:23. Reden: iets vergeten melden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-13, 14:54
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

ga naar instellingen, onder zie je dan Store staan. Klik erop. Log uit met de desbetreffende ID en log in met je eigen ID.
  #3  
Oud 19-02-13, 15:45
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard

Wat ben ik dan allemaal kwijt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaringen met iTunes Match op een US account yuiop88 iCloud 2 12-03-12 17:39
Er is ongevraagd geld van mijn iTunes account afgeschreven mschmidtwegenbouw iTunes 4 07-03-12 21:19
Windows: Mijn itunes account is gehackt! borgqueenx iTunes 13 05-02-12 01:18
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? tergil Archief 1 19-02-09 19:45
Windows: Kan ik mijn iTunes card op een amerikaans account gebruiken? Reckless iTunes 3 23-01-09 10:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.