//

Inkomend telefoonnummer opslaan werkt niet

Inkomend telefoonnummer opslaan werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag ben ik er achter gekomen dat "Inkomend telefoonnummers" niet in mijn contacts worden opgeslagen. Ook als ik een visitekaart is scan met "BC reader" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-13, 22:57
dms dms is offline
• iOS 5.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Barendrecht
Berichten: 37
Standaard Inkomend telefoonnummer opslaan werkt niet

Vandaag ben ik er achter gekomen dat "Inkomend telefoonnummers" niet in mijn contacts worden opgeslagen.
Ook als ik een visitekaart is scan met "BC reader" komt de contact ook niet in de lijst.

Iemand enig idee??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-13, 23:43
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Ik heb eigenlijk geen idee met wat je exact bedoeld, maar is dit niet een optie:
druk op je groene "knop". Ga naar recent. Klik op het blauwe icoontje bij een nummer helemaal rechts. Klik vervolgens op opslaan...
  #3  
Oud 20-02-13, 22:32
dms dms is offline
• iOS 5.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Barendrecht
Berichten: 37
Standaard

@iSpy.
In mijn contacten heb ik alleen de groep van mijn exchange server aan gevinkt staan. Alle groepen zoals iCloud, facebook staan uit.

Als iemand belt, welke niet in mijn contacten staat, kan ik normaal gesproken eenvoudig toevoegen, via de blauwe pijl, "nieuwe contact maken"
Dan moet het deze nieuwe naam ook kunnen opzoeken in de alfabetische lijst van de contacten.
En dat is dus het probleem, het is dus niet zichtbaar.

Als ik "zoeken op iPhone" zoek, werkt het wel.

Ook ingescande visitekaartjes komen dus niet in die lijst.

Dit is niet zoals het werkte.
  #4  
Oud 21-02-13, 17:31
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Zet de andere groepen eens aan... Zul je zien dat je contacten er weer zijn; standaard worden nieuwe contacten toegevoegd aan de groep iCloud. Je contacten zijn er wel en worden ook opgeslagen maar omdat jij de groep niet aangevinkt hebt staan zie je het dus niet.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #5  
Oud 21-02-13, 18:42
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Bij Instellingen | E-mail, contacten, agenda's kun je bij contacten opgeven waar standaard in opgeslagen wordt, hier staat waarschijnlijk niet je exchange account.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bestand opslaan werkt wel in simulator maar niet op apparaat. Werner291 Ontwikkelen voor iOS 2 30-10-12 09:44
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek bjornpieneman iPhone algemeen 3 26-02-12 16:15
Camcorder: Video opslaan werkt niet meer zgorl iPhone Apps 1 27-02-10 11:26
Foto: foto's opslaan vanuit safari werkt niet goed houseguru Muziek, foto & video 3 24-03-09 19:29
Inkomend telefoonnummer opslaan colliehome iPhone algemeen 5 27-03-08 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.