//

iPhone 4s 16GB: 400euro/ iPhone 5 16GB: 575euro

iPhone 4s 16GB: 400euro/ iPhone 5 16GB: 575euro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, ik ben nu al een tijdje op zoek naar een iphone. In eerste instantie ging ik mij een iphone5 kopen omdat het in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-03-13, 12:03
WeAllLoveApple WeAllLoveApple is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 11
Standaard iPhone 4s 16GB: 400euro/ iPhone 5 16GB: 575euro

Beste forumleden,

ik ben nu al een tijdje op zoek naar een iphone. In eerste instantie ging ik mij een iphone5 kopen omdat het in de winkels nu niet zo heel veel scheelt tussen de iphone 4s en 5, maar toen kwam ik deze site tegen:

Startpagina

Hierop kan je de iphone 4s 16GB voor 400euro bestellen en de iphone5 16GB voor 575.
Mijn vraag is nu, is de iphone5 het waard of is hij zoveel beter dan de 4s om er 175euro meer voor te geven?

Mvg,
WeAllLoveApple

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 maart 2013 om 12:07 ----------

Om het wat makkelijker te maken, want je moet beetje zoeken om te komen tot bij de iphones, heb ik hier de link rechtstreeks naar de iphones.

Apple

Mvg,
WeAllLoveApple
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-13, 13:37
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Is de eigen keus natuurlijk. Ik zweer nu bij mijn iPhone 5, alleen al voor het scherm. Als ik een 4S in m'n handen heb, irriteer ik me alleen nog maar aan het kleinere scherm..
  #3  
Oud 05-03-13, 14:18
brianpa brianpa is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 69
Standaard

als ik kijk naar de layout van de site denk ik dat het nep is, ik zou het risico dan ook niet nemen om daar een iphone te bestellen
  #4  
Oud 05-03-13, 15:02
WeAllLoveApple WeAllLoveApple is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianpa Bekijk bericht
als ik kijk naar de layout van de site denk ik dat het nep is, ik zou het risico dan ook niet nemen om daar een iphone te bestellen
Ik zou de iphone zowiezo gaan afhalen en dan met mijn bankkaart betalen en als dan blijkt dat het nep en fake is dan koop ik hem niet é

Mvg,
WeAllLoveApple
  #5  
Oud 05-03-13, 16:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WeAllLoveApple Bekijk bericht
Ik zou de iphone zowiezo gaan afhalen en dan met mijn bankkaart betalen en als dan blijkt dat het nep en fake is dan koop ik hem niet é
Die personen van dat bedrijf plaatsen hun foto's en zelfs de wielerclub waar zij lid van zijn op hun contactpagina. Iets wat die beroemd beruchte Marktplaatsoplichters nooit zullen doen.
  #6  
Oud 05-03-13, 17:02
WeAllLoveApple WeAllLoveApple is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die personen van dat bedrijf plaatsen hun foto's en zelfs de wielerclub waar zij lid van zijn op hun contactpagina. Iets wat die beroemd beruchte Marktplaatsoplichters nooit zullen doen.
En wat bedoel je daar precies mee? Dat het toch betrouwbaar is?
  #7  
Oud 05-03-13, 17:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WeAllLoveApple Bekijk bericht
En wat bedoel je daar precies mee? Dat het toch betrouwbaar is?
Ik bedoel daar mee dat het niet de gewoonte is van oplichters om zo veel persoonlijke informatie te geven, meer niet
  #8  
Oud 05-03-13, 17:06
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Je weet natuurlijk ook niet of die foto's, namen en wielrennerclub inderdaad overeenkomt met het bedrijf. Namen kunnen bij foto's en hun hobby kloppen, echter dat kan iemand anders er ook opzetten.

Echter, 575 euro en 400 euro zijn vandaag de dag wel normale prijzen. Sterker nog, een nieuwe iPhone 5 is op marktplaats voor 540 euro of zelfs 530 te vinden. Een 4S daarentegen nieuw voor 400 is nog best moeilijk..
  #9  
Oud 05-03-13, 17:21
WeAllLoveApple WeAllLoveApple is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 11
Standaard

Dus het is op zich wel betrouwbaar
Zijn er dan genoeg verschillen tussen de 4s en 5 om 175euro meer uit te geven?
  #10  
Oud 06-03-13, 01:18
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Ik zou er niet aan beginnen. Website is zeer amateuristisch en die J&A consulting die ze op hun website hebben staan is verder nergens een website of gegevens van te vinden (ja, er wordt een bedrijf met die naam in de buurt van Luik gevonden terwijl de heren uit de buurt van Gent komen). Linkedin profielen met maar 1 connectie, vreemde aanbiedingen (100% korting levenslang, dat betekend nooit betalen voor het abonnement dat je afsluit via hen).

Het klinkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn. En de ervaring leert dat dan ook meestal het geval is...
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 mhfdejong iPhone algemeen 9 31-07-10 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18.