//

Bepaalde datum/tijd voor agenda melding instellen op iPhone

Bepaalde datum/tijd voor agenda melding instellen op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, In de Agenda app op mijn macbook pro, kun je bij het aanmaken van een agenda item, een datum/tijd opgeven wanneer je een melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-13, 12:40
arts24 arts24 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard Bepaalde datum/tijd voor agenda melding instellen op iPhone

Hoi,

In de Agenda app op mijn macbook pro, kun je bij het aanmaken van een agenda item, een datum/tijd opgeven wanneer je een melding wilt ontvangen.

Op de iPhone (4S) lijk je alleen te kunnen kiezen uit vooraf ingestelde tijden op de dag zelf.

Is de mogelijkheid voor het aangeven van een bepaalde datum/tijd voor de melding er niet op de iPhone of kijk ik eroverheen?

(Als ik de melding op mijn macbook instel komt er op mijn iPhone wel netjes een regel met de datum/tijd en een vinkje onder de "melding" optie)

Groet,
Michael

Ps. ik gebruik iCloud voor mijn agenda
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-13, 13:47
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Als je op je iPhone een nieuw item aanmaakt kun je bij meldingen aangeven wanneer je een waarschuwing wilt ontvangen. Zijn de standaard meldingen niet die je zoekt? Onderaan het lijstje staat in het grijze vlak "Wijzig standaardalarmen". Als je daarop klikt kun je een nieuw alarm toevoegen (of één van de standaard alarmen aanpassen) van 1 minuut voor de afspraak tot 365 dagen, 23 uur en 59 minuten.

Ik hoop dat je hiermee vindt wat je zoekt (overigens gebruik ik de weekcalender uit de appstore ipv de standaardagenda).
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #3  
Oud 06-03-13, 14:32
arts24 arts24 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilles111 Bekijk bericht
Als je op je iPhone een nieuw item aanmaakt kun je bij meldingen aangeven wanneer je een waarschuwing wilt ontvangen. Zijn de standaard meldingen niet die je zoekt? Onderaan het lijstje staat in het grijze vlak "Wijzig standaardalarmen". Als je daarop klikt kun je een nieuw alarm toevoegen (of één van de standaard alarmen aanpassen) van 1 minuut voor de afspraak tot 365 dagen, 23 uur en 59 minuten.

Ik hoop dat je hiermee vindt wat je zoekt (overigens gebruik ik de weekcalender uit de appstore ipv de standaardagenda).
Ik zie onderaan het lijstje met standaard meldingen ("bij aanvang" "5 min voor aanvang" "2 dagen ervoor" etc.) geen optie voor het wijzigen van standaardalarmen... weet je zeker dat deze optie aanwezig is?
  #4  
Oud 07-03-13, 02:02
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Zoals ik al zeg, ik gebruik de weekcalender uit de appstore. Die kent deze mogelijkheid wel. Dus misschien voor jou ook een optie?
  #5  
Oud 07-03-13, 12:29
arts24 arts24 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

aah oke! bedankt voor je antwoord.

Groet
Reageren

Labels
agenda, datum, melding, tijd



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TODO lijst (datum+tijd instellen) FreBo1958 iPhone Apps 4 20-01-13 16:27
Quiet time app voor iPhone? = app die iPhone voor bepaalde tijd uit kan zetten ctrl8 iPhone Apps 5 16-09-11 12:17
IBAction voor een bepaalde tijd iMidas Ontwikkelen voor iOS 2 07-05-11 02:16
iPhone automatisch uitzetten na bepaalde tijd pindaaaa iPhone Apps 2 19-12-10 20:43
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm magyco Archief 4 28-01-09 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.