//

Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron

Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchroniseren, Itunes, afspeelijsten Staan aangevink , eerst toevoegen en dan synchroniseren , ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-13, 13:28
marleenjoosten marleenjoosten is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Nederweert
Berichten: 4
Standaard Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron

Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4
itunes geeft aan te synchroniseren, Itunes, afspeelijsten Staan aangevink , eerst toevoegen en dan synchroniseren , en dan staat er alles op behalve de muziek,

In itunes krijg ik ook steeds een (fout)melding, met opstarten.
Er staat veel muziek in, en die wil ik niet kwijt.

Wat zou ik kunnen doen? Wie kan mij helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-13, 13:55
Aaifoney Aaifoney is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 113
Standaard

Staat je muziek wel in iTunes?
  #3  
Oud 06-03-13, 14:00
marleenjoosten marleenjoosten is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Nederweert
Berichten: 4
Standaard Ja ik ze gewoon afspelen in itunes

Ja de muziek staat in Itunes, en als ik in itunes de iphone 4 open zie ik ook dat ze in de iphone staan, maar daar kan ik niets,

En als ik de iphone de muziek open zie ik alleen dat er niets instaat en dat ik kan kopen in de winkel, en dat krijg ik niet weg. Het lijkt wel dat het daar vastzit.
  #4  
Oud 09-03-13, 02:13
marleenjoosten marleenjoosten is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Nederweert
Berichten: 4
Standaard Ik kan geen muziek in iphone afspelen

Als de iphone aangesloten is aan de laptop, zie ik bij iphone bij de muziek allemaal rondjes staan, die kan ik niet aanklikken en niet afspelen,.

Het lukt niet om de muziek naar de iphone te slepen,

Dank u alvast,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn i phone hersteld niet meer ,geeft teken aansluiten op Itunes jghmjansen iPhone algemeen 1 01-02-13 21:38
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd b.thomassen iPhone algemeen 4 16-01-13 16:35
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 14:48
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? GasGasR6 Muziek, foto & video 9 22-05-10 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.