//

Iphone 4 kopen met abbonoment alleen internet?

Iphone 4 kopen met abbonoment alleen internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag een iPhone 4 aanschaffen met een internet abonnement, maar ik kan geen abonnement vinden met alleen internet. Ook weet ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-03-13, 18:58
Raton Raton is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard Iphone 4 kopen met abbonoment alleen internet?

Hallo,

Ik wil graag een iPhone 4 aanschaffen met een internet abonnement, maar ik kan geen abonnement vinden met alleen internet.
Ook weet ik niet of ik de 4 of de 4s koop. Mij is sowieso niet helemaal duidelijk wat het verschil is en als een van de 2 voordeliger is maakt het mij ook niet echt uit.

Ik wil dus een iphone 4 met een internet abonnement. 500 of 750 MB. Ligt er aan welk abonnement het voordeligst is.
Ik wil dus ook geen belminuten of sms'jes. Alleen internet!
Ik kan zo'n abonnement niet vinden, is er op 'dit moment' welk zoiets te verkrijgen?

(Ik weet dat hier al een topic van is, maar dit is eentje uit 2011. Ik neem aan dat dit nu anders is)

Alvast bedankt,

Raton.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-13, 19:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn toch voldoende Internet abonnementen en/of prepaid voor de iPad. Die zijn er in alle kleuren en smaken en die kan je ook in een iPhone 4/4S gebruiken.
  #3  
Oud 06-03-13, 19:03
Raton Raton is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er zijn toch voldoende Internet abonnementen en/of prepaid voor de iPad. Die zijn er in alle kleuren en smaken en die kan je ook in een iPhone 4/4S gebruiken.
Ik kan op de site van vodafone en t-mobile niets vinden van een internet abonnement. Alleen abonnementen met internet en bellenminuten/sms'jes.
  #4  
Oud 06-03-13, 19:06
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Je hebt blijkbaar niet goed genoeg gezoekt. Ga eens bijvoorbeeld naar Telfort. Klik op sim only. Klik dan op stel zelf samen. Dan kan je bij belminuten en sms 0 aanklikken en internet hoeveel mb je wilt.

Link (als hij werkt): Telfort - Voordeel op mobiele telefoons, sim only en prepaid - Home
  #5  
Oud 06-03-13, 19:09
Raton Raton is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSpy Bekijk bericht
Je hebt blijkbaar niet goed genoeg gezoekt. Ga eens bijvoorbeeld naar Telfort. Klik op sim only. Klik dan op stel zelf samen. Dan kan je bij belminuten en sms 0 aanklikken en internet hoeveel mb je wilt.

Link (als hij werkt): Telfort - Voordeel op mobiele telefoons, sim only en prepaid - Home
Sorry, ik ben vergeten te melden dat ik dus het toestel inbegrepen wil hebben, dus niet zelf kopen. ook graag een 16 GB.
  #6  
Oud 06-03-13, 19:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raton Bekijk bericht
Ik kan op de site van vodafone en t-mobile niets vinden van een internet abonnement.
Ik wel:

T-Mobile.nl: Internet op je iPad
  #7  
Oud 06-03-13, 19:11
Raton Raton is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hier is anders geen toestel te vinden...
  #8  
Oud 06-03-13, 19:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raton Bekijk bericht
Hier is anders geen toestel te vinden...
Je hebt eerst om 19:09 geschreven dat er ook nog een toestel moet bij zijn. Toen had ik mijn bericht al geplaatst.

Succes verder
  #9  
Oud 07-03-13, 00:59
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Als je alleen een data-abonnement wil, waarom dan geen iPad (mini) nemen? Beetje jammer om voor alleen internet een iPhone te nemen.

Volgens mij kun je een puur en alleen data-simkaart (zoals in een iPad) gaat niet in een iPhone gebruiken. Heb het wel eens geprobeerd maar die wilde niet, iPhone bleef aangeven dat er geen goede simkaart aanwezig was.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren

Labels
abonnement, internet, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s met alleen internet? 133586 iPhone algemeen 24 27-10-11 16:48
Alle iDevices: Welk abbonoment nemen met onbeperkt internet voor tethering iPad met iPhone rosaliet1234 Jailbreak 2 04-09-11 19:33
internet zonder internet abbonoment thio95 Wi-Fi 6 07-10-09 19:09
Krijg internet niet aan de praat met mijn HI abbonoment. Marc Rosjé Overige providers Nederland 29 22-05-09 12:28
itunes store alleen kopen met creditcard?? kaik Archief 1 28-11-07 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.