//

iPhone 5 (iOS 6) blijft vragen naar test-AppleID na werken met StoreKit

iPhone 5 (iOS 6) blijft vragen naar test-AppleID na werken met StoreKit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, ik ben momenteel bezig een app te bouwen die StoreKit gebruikt. Maar nu blijft de iPhone (iOS 6) vragen naar het wachtwoord van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-03-13, 08:52
Werner291 Werner291 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 15
Standaard iPhone 5 (iOS 6) blijft vragen naar test-AppleID na werken met StoreKit

Goedemorgen,

ik ben momenteel bezig een app te bouwen die StoreKit gebruikt.

Maar nu blijft de iPhone (iOS 6) vragen naar het wachtwoord van mijn test-AppleID dat ik gebruikt heb om sandbox-aankopen te doen. Als ik op "Anulleren" druk gaat het dialoog weg en werkt de telefoon volledig normaal, maar een paar minuten later wordt het weer gevraagd.

Ik heb deze test-ID inmiddels verwijderd. Ik ben een beginner met StoreKit, dus het kan zijn dat mijn ge-experimenteer ergens allemaal rommel heeft achtergelaten waardoor het vragen wordt veroorzaakt, maar waar zou ik deze rommel kunnen verwijderen als dat het geval is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Test batterij verbruik iPhone 4S met iOS 5.1.1 Jeff Ceuppens iPhone algemeen 22 03-06-12 16:11
iPhone 4 update naar iOS 4.3.2 blijft mislukken Snoepzak Archief 3 26-04-11 20:00
versie 1 en 2.0 itunes blijft vragen om terug naar reserve kopie pauljas iTunes 8 08-08-08 14:12
test met upgrade naar 1.2. mislukt mabaelst Archief 2 26-05-08 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.