//

Durf jij zonder hoesje?

Durf jij zonder hoesje? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb op mijn 3Gs ook gewoon een hoesje, ik geef toe dat het er minder mooi uitziet. Maar het toestel is nog nieuw!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-03-13, 19:55
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Heb op mijn 3Gs ook gewoon een hoesje, ik geef toe dat het er minder mooi uitziet. Maar het toestel is nog nieuw!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-03-13, 15:41
Willem07 Willem07 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Eigenlijk een onzinnige vraag, als je zonder hoes gebruikt moet je ook accepteren dat hij gaat krassen, als je dat niet wil gebruik je een hoes, ik gebruik hem zonder hoes en het valt mee als je hem normaalgebruikt
  #23  
Oud 15-04-13, 15:28
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Zelfs bij normaal gebruik en (extreme) dagelijkse voorzichtigheid (iphone niet in een zak met sleutels of andere scherpe voorwerpen, zachtjes neerleggen, enz.) is het mogelijk dat de iphone op het een of ander moment uit je handen glipt en op de keien terecht komt. Dat is nu net de reden waarom ik (wij) schrik heb om zonder hoes rond te lopen.

Want met een screen- en backprotector is de iphone wel beschermd tegen krassen, maar niet tegen een val. Dus om 100% beschermd te zijn (voor het geval jouw iphone zou vallen, ook al ben je er voorzichtig mee), moet je wel een hoesje gebruiken. Maar dan gaat het design verloren;

Dat is het dilemma dat ik probeerde te schetsen en waar anderen blijkbaar ook mee zitten.

En inderdaad, hoe ouder de iphone wordt (waarde zakt), hoe meer je durft de iphone zonder hoes te gebruiken. Maar het eerste jaar na aankoop van dat dure speelgoed is het toch een kat- en muisspel
  #24  
Oud 15-04-13, 19:31
Trust^ Trust^ is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

Uiterlijk van mijn telefoon boeit mij echt voor geen meter, ik kijk of het effectief is. Heb zelf een Morphie Juice pack voor de iphone 5 extra batterij en heb die overpriced lightning kabel niet meer nodig, kan met micro usb mijn telefoon opladen+case opladen.
  #25  
Oud 16-04-13, 12:38
zezimaxkill zezimaxkill is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 75
Standaard

Koop het via Buy Cheap - Buy Cheap China Products at Wholesale Prices | Everbuying.com of China Wholesale Supplier - Online shopping for cheap electronics gadgets with free shipping - TinyDeal 90 cent ofzo en gratis verzending en erg kwalitief

en ik zou op de ipod touch echt een hoesje doen
op de andere apparaten niet
  #26  
Oud 30-04-13, 15:28
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Intussen heb ik een bumper, een hard case en 2 rubberen hoesjes. Ik wissel een beetje af tussen de hoesjes en soms loop ik rond met de iphone zonder hoesje.

Maar ik durf nooit langer dan 1 dag zonder hoesje want dan is daar de schrik voor een valpartij. En dan is het hopsa, hoesje erom

Moest ik nu stinkend rijk zijn, dan zou ik probleemloos zonder hoesje durven rondlopen. Valt 'ie en is 'ie kapot, dan koop ik gewoon een nieuwe
In dat geval zou ik trouwens een stuk of 10 smartphones hebben (een paar iphones en een aantal top-Android smartphones). Men kan maar dromen hé
  #27  
Oud 30-04-13, 17:06
navi24 navi24 is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Grun
Berichten: 28
Standaard

Ik heb voor zekerheid toch een case gekocht. Echter heb ik soms toch de neiging om die case af te halen, puur omdat het zo dun en mooi is.

Heb de iPhone zonder screen protector, want niks kan tegen op de aanraking van het aap glas.
  #28  
Oud 30-04-13, 17:41
spone1 spone1 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik heb om mijn 4S deze beschermhoes zitten: Apple iPhone 4 & 4S "Zero Series" Case. Leer van buiten, een velours achtig materiaal van binnen.

Beschermt terwijl hij in mijn broekzak zit of ergens ligt, en als ik hem gebruik of anderszins vast heb, heb ik geen last van de case. Je schuift hem er zo uit. Bijkomend voordeel is dat ie dan gewoon in een dockje past. Nu na bijna 2 jaar gebruik nog geen enkel krasje.

Deze ga ik voor mijn volgende (waarschijnlijk een 5) weer kopen.
  #29  
Oud 23-05-13, 13:45
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Thuis durft ik al eens zonder hoesje of als ik zeker weet dat ik ergens op mijn gemak ben maar meestal wel hoesje rond iphone 5
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #30  
Oud 23-05-13, 16:36
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Dus ik ben niet de enige die zijn iphone graag ziet
  #31  
Oud 23-05-13, 22:06
ForzacArsi ForzacArsi is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Amsterdam
Berichten: 14
Standaard

Niks, hij heeft Gwn de vrijheid
  #32  
Oud 24-05-13, 02:59
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

De zwarte iPhone 5 is material wise erg zwak en gauw te beschadigen. Slechtste iPhone ooit wat betreft hardware sterkte. Mooiste ook hoor, maar het is eigenlijk meer bedoeld als apparaat dat je in de toonbank tentoonstelt en verder niet aanraakt zodat er maar niets mee gebeurt.
  #33  
Oud 24-05-13, 03:17
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard

Stiekem heb je gelijk, kun je beter voor iPhone 5 gaan in het wit.
Ik heb zelf een witte iPhone 4, schreenprotector voor en achter en een siliconen hoesje van philips voor 3.99, en klaar je ziet de voorkant en dat is genoeg als hij valt dan is hij tenminste in die hoesje wel heel, liever dat dan een hoesjesloze iphone die na 1 val ineens niet meer mooi is of zelfs kapot, dan ben ik in mijn klas de enigste die een hoesje heeft om z'n iPhone maar als je ziet hoe die van hun eruitzien, tja bij de een die de scherm gebarsten na een val 3 dagen nadat hij hem kreeg.
  #34  
Oud 24-05-13, 15:56
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

ik heb een iPhone 4s, van dag 1 een flipcase, ben nu al aan mijn 2de (2x 20 euro) maar het is zijn geld al meer dan waard geweest. Ik draag graag trainingsbroeken, waar ie al eens uitvalt... iphone is al eens plat op het scherm gevallen maar doordat de rand van de case boven het scherm uitsteekt is er geen schade... 't is zonde van het design, maar dan liever 2-3 jaar "een toestel" met een case er rond, dan hem kapot te laten vallen en nog eens 600 euro neer te leggen...
  #35  
Oud 24-05-13, 16:55
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Als hij in gebruik is, is mijn iPhone gewoon case-loos.

Als hij niet in gebruik is, zit hij in een 'tasje' (hoesje met een klepje).
Dat heeft me toch wel een paar keer gered, want stevig op de grond gekeild.

Maar in gebruik dus ALTIJD zonder bescherming.
Dit is al mijn derde iPhone die ik zo gebruik, en altijd zijn ze na een aantal jaar nog vrijwel krasloos weer doorverkocht.
  #36  
Oud 24-05-13, 17:30
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Waarom een hoesje willen? Ik heb full body screenprotector van ongeveer 6 euro. Dus zijkanten zijn ook beschermt, screenprotector is 20% te zien en je behoud de vorm van je iPhone.
  #37  
Oud 26-05-13, 01:35
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard

@020: Dat werkt wel zolang hij niet op de grond te pletter valt, ik heb zelf ook een full body screenprotector maar toch heb ik hem in een hoesje zitten (maar zelfs als een hoesje krassen maakt dan nog gebeurt dat op de protector en niet de iphone zelf).
Trouwens niet iedereen slaapt op geld, ik wil toch minimaal dat mijn iphone 4 100% in orde is de volgende 2 a 3 jaar.
  #38  
Oud 26-05-13, 16:41
Wortellica Wortellica is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spone1 Bekijk bericht
Ik heb om mijn 4S deze beschermhoes zitten: Apple iPhone 4 & 4S "Zero Series" Case. Leer van buiten, een velours achtig materiaal van binnen.

Beschermt terwijl hij in mijn broekzak zit of ergens ligt, en als ik hem gebruik of anderszins vast heb, heb ik geen last van de case. Je schuift hem er zo uit. Bijkomend voordeel is dat ie dan gewoon in een dockje past. Nu na bijna 2 jaar gebruik nog geen enkel krasje.

Deze ga ik voor mijn volgende (waarschijnlijk een 5) weer kopen.
Ziet er mooi uit idd lijkt mij ook wel handig
  #39  
Oud 26-05-13, 23:49
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Heb bij Apple toch maar een Book Book besteld. Had dit bij mijn 4 ook. Erg praktisch en werd verbeterd voor de Iphone5. Nu klikt het toestel in de hoes en is er een opening voor de camera... Benieuwd hoelang het duurt tegen dat ie geleverd wordt.
  #40  
Oud 27-05-13, 01:24
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Bij Apple mag je niets verkopen waar een iPhone ingeschoven wordt, het moet klikken of het komt de Store niet in.

Bv. Mophie verkoopt van hetzelfde product 2 modellen: eentje waar je 'm inschuift (bijna overal) en eentje waar je 'm in klikt (Apple Store).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren? Klako93 Koopinformatie Nederland 39 28-07-10 13:07
Apps waar jij niet meer zonder kan? Soulplayer Jailbreak apps en thema's 2 13-05-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.