//

Durf jij zonder hoesje?

Durf jij zonder hoesje? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens hun is dat dan beter?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 27-05-13, 04:37
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Volgens hun is dat dan beter?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 27-05-13, 05:10
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Schijnbaar. Ik ben dan altijd bang dat er iets breekt, beschadigd raakt of dat je iets laat vallen omdat je je best doet de iPhone in dat krappe hoesje te drukken. Maar Apple staat wel bekend om kortzichtige keuzes waarvan zij denken dat het goed is en waarbij de klant zich dus moet onderwerpen aan hun wil.

Kijk maar naar EarPods. Apple besloot dat als je bijvoorbeeld 200 oren neemt en daar het gemiddelde van opmaakt, je een oortje kunt maken dat in alle 200 oren past. Mooi en leuke video erachter, maar in plaats van een oortje dat perfect zit in 200 oren hebben ze een oortje bedacht dat bij geen van die 200 oren goed zit.
  #43  
Oud 27-05-13, 14:02
BigG's schermafbeelding
BigG BigG is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Nooit geen hoesje, case, screen protector of whatever gebruikt, onlangs men 3 jaar oude zwarte iPhone 4 vervangen door een witte 5. Het enige waar ik op let is geen sleutels of dergelijke in dezelfde broekzak te steken.

Men iPhone 4 had een klein barstje van de oor luidspreker naar de bovenrand toe van een ongewilde tuimeling ... voor de rest was hij nog in onberispelijke staat.

Men scherm is steeds vettige vinger vrij door de reinigende werken van men broekzak en mensen met een hoesje kijken altijd verschrikt als ik mijn telefoon naakt uit men zak haal. Hun toestel ziet er meestal slechter uit door de schurende werking van de hoesjes dan het mijne ....

Enkel deze keer voor een witte versie gekozen omdat hier geen verf van de bumper rand kan af schuren....

  #44  
Oud 27-05-13, 17:47
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Dat is ook de reden waarom ik voor een witte koos. Jammer, de zwarte versie had beter ook zo'n onbewerkte alu rand gehad. Is mooier en zoals je zegt, kan niet afschuren...
  #45  
Oud 27-05-13, 21:46
dimi22 dimi22 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard

Ja jongens weetje wat het is, de iphone is idd erg mooi en met hoesje verneukt heel de look van de iphone wel. Heb zelf een zwarte 5 en heb 4 verschillende hoesjes en een screen protector maar kan nooit langer als 1 dag een hoesje eromheen houden omdat ik het zo lelijk vind.
  #46  
Oud 27-05-13, 22:00
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Met sommige hoesjes (zoals book book) vind ik het eigenlijk wel een meerwaarde. Iphone 5 is dunner geworden en ligt minder goed in de hand hierdoor (mijn gevoel). Mocht ik het zonder hoesje doen, dan ligt die binnen de week op de grond. Ben dan ook lomp en lelijk
  #47  
Oud 27-05-13, 22:47
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik kan je wel verklappen dat de iPhone niet écht dunner is geworden
  #48  
Oud 27-05-13, 22:58
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

De 4 was beetje dikker.
  #49  
Oud 27-05-13, 23:59
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Oh ik dacht dat je bedoelde dat hij dunner aanvoelde met hoesje
  #50  
Oud 04-09-13, 16:09
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Hierbij is het officieel: ik gebruik sinds enkele dagen mijn iPhone 5 ZONDER hoesje! En ik ben van plan het deze keer zo te houden. Weg, al die lelijke hoesjes!!

En meer nog... ik krijg meer en meer zin om ook de screenprotector en de backprotector eraf te halen. Er zitten een paar bubbeltjes in en man, dat stoort!

Man, wat voelt die iphone zonder hoesje zalig aan! Je voelt het toestel echt aan zoals het gemaakt is, wat een genot!

Bij deze start ik een petitie om het gebruik van hoesjes bij wet te verbieden

Man, dat snap ik echt niet: bij de lancering van elke nieuwe iphone worden er wereldwijd miljarden opinies over de looks van het toestel uitgewisseld. En vervolgens koopt iedereen zich een lelijk hoesje, waarbij je de vormen van de iphone niet meer ziet.

Neen, voor mij hoeft het echt niet meer. Gedaan met hoeses, cases, bumpers en kousjes. De iphone naakt in de pocket. Hij voelt nu ook zo lekker dun aan, zoals hij gemaakt is. Ook al is een case maar 1 mm dik, dan nog voel je het verschil duidelijk.

Als mijn iphone nu op de grond zou terechtkomen, dan zul je mij wel tot in China horen vloeken. En dan de iphone voorzichtig oprapen en hopen dat de schade zo beperkt mogelijk is. HAHA, da's de keerzijde van de medaille.

Dus een warme oproep: gooi al die hoesjes en cases en bumpers op een hoop en steek ze in brand! Weg ermee
  #51  
Oud 04-09-13, 16:33
d3debian d3debian is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 19
Standaard

Met een bumper, case etc. is het design inderdaad wel tenietgedaan.
Maar je kunt nog wel plezier hebben van de functionaliteit van de iPhone.
Zonder bescherming zou het bij mij, en vele anderen, al snel afgelopen zijn met de iPhone.

Sinds enige tijd heb ik een case van Lifeproof, had ik meteen moeten doen toen ik de iPhone kocht. Ik was altijd bezorgd in de regen, beter gezegd met natte kleding.
En dan wikkelde ik de iPhone in plastic zakjes, ziet er ook niet echt hip uit als ik dat uit mijn binnenzak haal.

Wel frappant dat de weergoden werken aan een droogterecord sinds ik een waterproof case heb.
  #52  
Oud 04-09-13, 16:42
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Nooit een hoesje. Meer dan een screenprotector op de voorkant heb ik niet.
Dat er gebruikerssporen op komen, neem ik voor lief. Het is gewoon net als een condoom. Het is verstandiger en veiliger, maar toch net niet helemaal
  #53  
Oud 04-09-13, 16:42
Peter Polling Peter Polling is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Heusden
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Kijk maar naar EarPods. Apple besloot dat als je bijvoorbeeld 200 oren neemt en daar het gemiddelde van opmaakt, je een oortje kunt maken dat in alle 200 oren past. Mooi en leuke video erachter, maar in plaats van een oortje dat perfect zit in 200 oren hebben ze een oortje bedacht dat bij geen van die 200 oren goed zit.
Als de earpods de oportjes zijn die bij de iPhone5 wordenm meegelverd, dan ben ik nummer 201. Ze zitten perfect. In tegenstelling tot 99% van de andere in-ear-dopjes, die nooit goed zitten.
__________________
Peter Polling
iPhone 6-16MB [SW: 11.0.3] [jailbreak: no]iPad air 2-128 MB
  #54  
Oud 13-01-15, 16:47
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

En daar zijn we weer...

Ik heb sinds 05/01/2015 een iPhone 6 - 64 GB. Kostprijs: €799. En ja, dat is net iets te duur om er zonder bescherming mee rond te lopen.

Dus wat heb ik gedaan: van zodra hij uit de doos was een glass screenprotector erop, een protector op de achterkant en een siliconen hoesje (transparant) er rond. Ik voel me nu heel veilig als ik met de iPhone speel.

Maar anderzijds... Soms haal ik hem uit het hoesje en voel ik de echte vorm ervan. Wat is dat een zalig gevoel! Ik streel de iPhone dan en geniet er intens van. LOL

Maar ik durf hem echt niet zonder hoes te gebruiken. Is echt te duur geweest. Als hij zonder hoes valt, is er minstens een stevige bult in een hoek en mogelijk breekt zelfs het scherm.

Maar ik moet soms huilen, zo graag zou ik hem zonder hoes willen gebruiken...

Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 13-01-15 om 17:10.
  #55  
Oud 13-01-15, 20:38
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Sinds de 4 en daarna de 4S, 5 en 5S gebruik ik hem kaal, mocht er na verloop van tijd beschadigingen komen plaats ik een nieuwe front, back (en middenplaat indien nodig ), kost tegenwoordig geen drol.
  #56  
Oud 14-01-15, 09:30
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
En daar zijn we weer...

Ik heb sinds 05/01/2015 een iPhone 6 - 64 GB. Kostprijs: €799. En ja, dat is net iets te duur om er zonder bescherming mee rond te lopen.

Dus wat heb ik gedaan: van zodra hij uit de doos was een glass screenprotector erop, een protector op de achterkant en een siliconen hoesje (transparant) er rond. Ik voel me nu heel veilig als ik met de iPhone speel.

Maar anderzijds... Soms haal ik hem uit het hoesje en voel ik de echte vorm ervan. Wat is dat een zalig gevoel! Ik streel de iPhone dan en geniet er intens van. LOL

Maar ik durf hem echt niet zonder hoes te gebruiken. Is echt te duur geweest. Als hij zonder hoes valt, is er minstens een stevige bult in een hoek en mogelijk breekt zelfs het scherm.

Maar ik moet soms huilen, zo graag zou ik hem zonder hoes willen gebruiken...
Idem hier thuis als ik op mijn gemak ben zonder haast durf ik hem wel eens uit mijn cover te halen maar wil echt niet meemaken dat die valt zonder cover
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #57  
Oud 14-01-15, 11:20
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Bestaan er misschien hoezen die superdun en transparant, maar toch heel sterk zijn? Zo kun je de iphone in de hoes gebruiken, maar toch maximaal genieten van de looks ervan.
  #58  
Oud 14-01-15, 12:42
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Google eens op Spigen Ultra Thin.
Voldoende bescherming bij normaal gebruik. Niet geschikt voor 100 kniebuigingen met de iPhone in je designerjeans.
  #59  
Oud 14-01-15, 23:13
Dutchy123 Dutchy123 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 44
Standaard

Ik gebruik een screenprotector en een bumper(=alleen een rubberen rand om de zijkant)
Erg handig want ook de camera valt binnen de rand en bij het op tafel leggen raakt de telefoon zelf niet de oppervlakte.
Optisch vind ik het niet misstaan,tis alleen een rand,dus voor en achterkant blijven zichtbaar.
Of het echt genoeg helpt tegen vallen heb ik nog niet uitgeprobeerd
  #60  
Oud 15-01-15, 00:59
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ik heb alleen zo'n rubber ding aan de achter/zijkant.

Niet alleen blijft hij daardoor goed liggen naast de automaat pook in de auto, hij beschermt tegen vallen.
Gelukkig heeft ie dat nog niet meegemaakt, ben voorzichtig met mijn spul.

Waar ik wel op let is dat ik nimmer scherpe voorwerpen als autosleutels bij de foon in de zak doe.

Mijn 4s 2+ jaar oude is nog steeds zgan, het frontglas is zonder krasje, ondanks geen screenpotector.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren? Klako93 Koopinformatie Nederland 39 28-07-10 14:07
Apps waar jij niet meer zonder kan? Soulplayer Jailbreak apps en thema's 2 13-05-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.