//

Durf jij zonder hoesje?

Durf jij zonder hoesje? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peter Polling Als de earpods de oportjes zijn die bij de iPhone5 wordenm meegelverd, dan ben ik nummer 201. Ze zitten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-01-15, 07:26
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Polling Bekijk bericht
Als de earpods de oportjes zijn die bij de iPhone5 wordenm meegelverd, dan ben ik nummer 201. Ze zitten perfect. In tegenstelling tot 99% van de andere in-ear-dopjes, die nooit goed zitten.
Dat zijn earpods trouwens en die zitten bij mij ook prima, zelfs tijdens het hardlopen. De in-ear pods leveren ze met 3 setjes doppen, hele kleine mini's, middelgrote en hele grote. Duur, maar de kwaliteit is top.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 19-01-15, 22:01
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
En daar zijn we weer...

Ik heb sinds 05/01/2015 een iPhone 6 - 64 GB. Kostprijs: €799. En ja, dat is net iets te duur om er zonder bescherming mee rond te lopen.

Dus wat heb ik gedaan: van zodra hij uit de doos was een glass screenprotector erop, een protector op de achterkant en een siliconen hoesje (transparant) er rond. Ik voel me nu heel veilig als ik met de iPhone speel.

Maar anderzijds... Soms haal ik hem uit het hoesje en voel ik de echte vorm ervan. Wat is dat een zalig gevoel! Ik streel de iPhone dan en geniet er intens van. LOL

Maar ik durf hem echt niet zonder hoes te gebruiken. Is echt te duur geweest. Als hij zonder hoes valt, is er minstens een stevige bult in een hoek en mogelijk breekt zelfs het scherm.

Maar ik moet soms huilen, zo graag zou ik hem zonder hoes willen gebruiken...
Precies dezelfde iPhone hier en vanaf dag 1 ook een glas screenprotector erop geplakt en verders helemaal niks. Heb de iPhone nu 3 maanden en er is nog geen krasje te bekennen niet op de voor en achterkant.

Zolang je je iPhone gewoon normaal gebruikt zal er niet zo snel iets gebeuren. Ik bewaar mijn iPhone dan ook altijd in een aparte broekzak zonder sleutel, geld etc.
  #63  
Oud 25-03-15, 12:23
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFonzie Bekijk bericht
Precies dezelfde iPhone hier en vanaf dag 1 ook een glas screenprotector erop geplakt en verders helemaal niks. Heb de iPhone nu 3 maanden en er is nog geen krasje te bekennen niet op de voor en achterkant.

Zolang je je iPhone gewoon normaal gebruikt zal er niet zo snel iets gebeuren. Ik bewaar mijn iPhone dan ook altijd in een aparte broekzak zonder sleutel, geld etc.
Ik heb intussen een iPhone 6+. Ook die gebruik ik met een glas screenprotector en een hoesje (Apple leather case). Ook al draag ik goed zorg voor mijn gerief (natuurlijk steek ik die in een broek- of jaszak waar geen sleutels of andere scherpe zaken in zitten), een ongelukje is snel gebeurd. De Iphone kan uit je hand glippen en dan ... BANG! Dikke bult, krassen, of nog erger: scherm kapot.

Dus ik ben het er niet mee eens dat je veilig bent als je de iphone "normaal" gebruikt. Ik gebruik mijn iphone "normaal" (zelfs voorzichtiger dan normaal), maar zoals gezegd: een ongeluk kun je niet uitsluiten.
  #64  
Oud 05-04-15, 08:57
Silverleaf Silverleaf is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard

Neen ik gebruik mijn iPhone 6 nooit zonder hoes. Thuis op de tegelvloer zou hij na één val kapot zijn en de reparatiekosten zijn hoog en het is een hoop gedoe.

Ik gebruik een Tech21 Classis Shell wallet. Dat is een steviger dan siliconen bumper met een cover voor het glas. Ik hoef niet bang te zijn voor krassen van sleutels en de bumper is zodanig dat deze over de rand vh glas valt, zodat deze normaal nooit de grond zal raken.

Voor de iPhone 5s van mijn werk gebruik ik een insteek hoes, dat is minder handig. iPhones zijn zo glad, dat ze zo uit mijn hand glijden, zeker de 5s.
  #65  
Oud 05-04-15, 18:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik altijd een hoes rond.
Ik heb ne plus: normaal gezien valt nen iPhone nooit of mss max 1 ker per jaar effe op de grond.
Maar sinds ik de plus heb is dat al 6 keer gebeurt, gelukkig niks aan, is wel een hoes die sluit en voor 90% de iPhone beschermt.
En ook wat geluk gehad ook toen die viel mee het scherm op de grond dat de flap gelukkig toe ging.
  #66  
Oud 06-04-15, 22:05
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Ik durf niet meer zonder hoesje of wat dan ook sinds ik mijn 5S meerdere malen heb laten vallen
  #67  
Oud 06-04-15, 22:14
Silverleaf Silverleaf is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard

Vorig jaar mijn iPAd air in een Belkin hoes van 40cm uit mijn handen laten glijden, scherm gescheurd. Laten repareren voor 155,- dus voortaan worden er bij geen Apple producten meer gebruikt zonder een fatsoenlijke bumper en die van tech21 zijn de betere, zonder direct lomp te zijn.

Maar je iPhone als sieraad gebruiken is echt geen goed idee, voor je eigen portemonnee in ieder geval.
  #68  
Oud 29-11-15, 14:25
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik altijd een hoes rond.
Ik heb ne plus: normaal gezien valt nen iPhone nooit of mss max 1 ker per jaar effe op de grond.
Maar sinds ik de plus heb is dat al 6 keer gebeurt, gelukkig niks aan, is wel een hoes die sluit en voor 90% de iPhone beschermt.
En ook wat geluk gehad ook toen die viel mee het scherm op de grond dat de flap gelukkig toe ging.
Ik vindt het wel leuk om hem eens te gebruiken zonder hoesje maar ik speel het ook liever veilig met hoesje zeker als ik op baan ben
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #69  
Oud 29-11-15, 17:16
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Hier ook een Tech21 Classic Shell Wallet Case en nog geen seconde spijt van gehad. Op mijn werk lopen er tientallen rond met hun scherm aan barrels....maar een hoes mag er niet om. Heel soms een hoes voor de achterkant maar daar blijft het dan bij.
  #70  
Oud 29-11-15, 18:49
iLevi iLevi is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: kontich
Berichten: 8
Standaard

ik heb altijd een hoesje rond mijn phone. Durf echt niet zonder
  #71  
Oud 29-11-15, 19:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb nu een hoes van Apple genomen, midnight blue is echt kwijl en dan een glasprotector, geene screen e maar een glasprotector.
Screenprotector moe in ene keer goe zijn maar mezelf kennende den bever krijg ik da nooit goed in ene keer en dan zwijgk nog van de bubbels die ik zou hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren? Klako93 Koopinformatie Nederland 39 28-07-10 13:07
Apps waar jij niet meer zonder kan? Soulplayer Jailbreak apps en thema's 2 13-05-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.