//

Ervaringen met batterijduur

Ervaringen met batterijduur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wifi uit?? Dan houdt die van mij het ook niet lang vol, hij blijft n.l. netwerk zoeken als wifi aanstaat...... gewoon pas aanzetten als jij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-11-07, 09:48
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Wi-Fi uit?? Dan houdt die van mij het ook niet lang vol, hij blijft n.l. netwerk zoeken als Wi-Fi aanstaat...... gewoon pas aanzetten als jij dat nodig vind
__________________
The apple cannot be stuck back on The Tree of Knowledge; once we begin to see, we are doomed and challenged to seek the strength to see more, not less.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-11-07, 10:03
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Mijn iPhone houdt 2 a 3 dagen bij gemiddeld gebruik. (Internetten, muziek en af en toe sms en bellen)

Maar het blijft een genot die iPhone
  #23  
Oud 15-11-07, 21:23
Iceman011 Iceman011 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

kan er mij iemand zeggen of dat schadelijk is of niet?
dat ssh gedoe afzetten, en wat kan je dan minder of meer doen?
ik vind da nergens via zoekfunctie
  #24  
Oud 15-11-07, 21:30
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

nee, niet schadelijk. SSH is enkel nodig als je je iPhone via je mac/windows wil benaderen met in mijn geval (mac) bijvoorbeeld fugu/transmit.. zet het gerust af met een programma als services of deinstalleer het als je niet meteen van plan bent via de computer in je iPhone te bladeren
  #25  
Oud 15-11-07, 21:34
Iceman011 Iceman011 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

nadien kan je het indien nodig gewoon terug aanleggen?
kan je het uitschakelen met installer 3? progje dat ik heb gebruikt om te unlocken.
en scheelt het werkelijk zoveel als het afligt? want momenteel kan ik ongeveer 1.5 dag doen met batterij wat mega irritant is
  #26  
Oud 16-11-07, 18:20
wicher wicher is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 87
Standaard

zou ik ook wel willen weten, krijg morgen mijn iphone...
  #27  
Oud 16-11-07, 19:25
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman011 Bekijk bericht
nadien kan je het indien nodig gewoon terug aanleggen?
kan je het uitschakelen met installer 3? progje dat ik heb gebruikt om te unlocken.
en scheelt het werkelijk zoveel als het afligt? want momenteel kan ik ongeveer 1.5 dag doen met batterij wat mega irritant is
ja ik heb even een fotootje (slechte kwaliteit) hierbij gezet. gewoon knopje weer op aan zetten en hij staat weer aan. verder heb ik de indruk dat Wi-Fi het grootste deel van de batterij verbruikt. heb deze sinds dinsdag af staan, edge ook af, bluetooth ook af en edge ook af (zie foto) en heb nu nog een halfvolle batterij en heb toch wat gebeld en gsmst
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Foto 77.jpg‎ (46,3 KB, 76x gelezen)
  #28  
Oud 17-11-07, 18:12
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

ik had woesndag avond de iphone volledig geladen. en nu (zaterdag, 3 dagen verder) zit de batterij nog op 30-40%.

Gebruik iphone voor muziek, bellen en sms-en (sms veel) Af en toe aan mensen laten zien die m willen bekijken (en dat zijn er veel! vooral op werk De vloer managers zijn er helemaal gek van). Thuis af en toe de Wi-Fi en ssh erop.

Ik ben zeer tevreden met de batterijduur, als ik dit vergelijk met mn n95

Denk dat hij morgenochtend in de oplader gaat
  #29  
Oud 17-11-07, 18:13
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
ja ik heb even een fotootje (slechte kwaliteit) hierbij gezet. gewoon knopje weer op aan zetten en hij staat weer aan. verder heb ik de indruk dat Wi-Fi het grootste deel van de batterij verbruikt. heb deze sinds dinsdag af staan, edge ook af, bluetooth ook af en edge ook af (zie foto) en heb nu nog een halfvolle batterij en heb toch wat gebeld en gsmst
als je edge niet hebt ingevuld of verkeerd ingevuld hebt, dan gebruikt die geen edge/gprs
  #30  
Oud 20-11-07, 00:07
sharcy15 sharcy15 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

gemiddeld een dag

gr mark
  #31  
Oud 20-11-07, 09:36
wicher wicher is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 87
Standaard

Heb je ssh en Wi-Fi wel uitstaan? Dit scheelde mij 2 dagen! Kan er nu 3 dagen mee! Gebruik ssh en Wi-Fi enkel wanneer ik het nodig heb!
  #32  
Oud 21-11-07, 19:52
jasperberg jasperberg is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Exclamation

Ik heb met de batterijduur van de iphone tot nu toe hele slechte ervaringen
toen ik hem kreeg heb ik hem pas opgeladen toen hij helemaal leeg was
en toen de hele tijd non-stop opgeladen en ik heb hem die dag gebruikt half uurtje internet ongeveer uurtje muziek en steeds standby als ik in broekzak had zitten maar na 5 uur werd de batterijindicator rood en gaf hij aan van minder dan 20 procent batterij al heel snel 10 procent en toen viel hij al uit na plus minus 5 uur zonder bluetooth zonder dat edge gedoe en maar even Wi-Fi aangehad. dus ik ben er niet echt blij mee
  #33  
Oud 21-11-07, 20:03
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

@Jasperberg: SSH, Wi-Fi, Bluetooth aanstaan?

Er is genoeg aan te doen
  #34  
Oud 21-11-07, 20:07
jasperberg jasperberg is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Post

Wi-Fi heb ik uitgezet nadat ik het niet meer gebruikt heb en bluetooth helemaal niet gebruikt overigens kan je me mischien even wat meer vertellen over
SSH weet niet zo veel over al die namen
  #35  
Oud 21-11-07, 22:11
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Jasperberg, hoe heb je SSH geinstalleerd? Via installer.app of..? Dit had je nodig tijdens unlocken van je telefoon.
  #36  
Oud 21-11-07, 22:42
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

ik ben er ook niet heeeeel erg blij mee, bij mij komt ie niet eens toe aan het rode stukje, halverwege gaat ie gewoon uit.... komt w.s. omdat ik in begin niet voldoende vol en leeg heb laten gaan..... kon me niet bedwingen en steeds spelen, syncen (dus laden) enz..... dus tip voor nieuwe mensen, ECHT LEEG LATEN LOPEN!!!!! dan pas syncen.... iemand tips om baterij te recoveren of zo???
  #37  
Oud 28-11-07, 15:07
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

Mijn Iphone 1.0.2 (US) 4 dagen met wireless ALTIJD aan, edge uit, ssh uit, bluetooth uit.
Ik heb het gevoel dat SSH heel erg veel gebruikt,.....

Maar hoelang doet jullie laptop het met een akku ?! 3 uur ?!
Dan vind ik 4 dagen meer als genoeg,..bel heel erg veel (2-3 uur per dag), en kijk 4-5 filmpjes via yourtube per dag,... surf ook nog een uurtje,...

Ik ben tevreden

Trouwens de Akku´s van Apple zij LiOn , deze hebben geen "memory effect" ,.. je kan ze altijd laden (OOK als je batterie nog 99% vol is,....)... en deze akku´s hoef je dus NIET altijd leeg te laten lopen,..sterker nog,.. Lion´s vinden LEEG zijn helemaal niet leuk,....

Meestal kan je deze akku´s ongeveer 1000x laden en 1000x leeg laten lopen... Apple vervangt akku´s voor 79USD .... zelf kan je het niet,..deze akku is onder de printplaat en is ook gesoldeerd.

Een tevreden Apple user
Frits
  #38  
Oud 28-11-07, 22:00
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Zolang kan ik er niet mee doen. Hooguit 1.5 dag - 2 dagen. Ik bel vrij vaak en wordt vaak gebeld. Luister wel vaak muziek en in de bus kijk ik vaak .m4v filmpjes. Ik heb btw de 1.1.2 firmware
  #39  
Oud 28-11-07, 22:11
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Mij maakt de batterijduur niet zoveel uit, ik gooi hem elke n8 in de oplader. Maar ik denk dat ik er net als destiny 1.5-2 dagen over doe, maar aangezien je hem vaak moet showen gaat de batterij wel wat sneller op.
  #40  
Oud 28-11-07, 23:04
eurobrowser eurobrowser is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 18
Standaard

Ervaring met 1.1.1:

1) Wi-Fi/aan SSH/uit BT/uit EDGE/aan -> ongeveer een uurtje internetten & you tube + 3 uur bellen + uurtje muziek luisteren: LEEG

Ik bel elke dag wel 3 tot 4 uur + wil graag mijn mail elk uur checken + ook nog wat muziek luistern (uurtje per dag).

2) SSH/uit BT/uit EDGE/aan Wi-Fi/alleen aan wanner nodig-> twee keer zolang voor hij LEEG was. Was te doen, maar je krijgt toch een vervelend gevoel als hij om 8 uur 's avonds op 10-20% staat.

Ervaring 1.1.2:

Wi-Fi/aan SSH/uit BT/uit EDGE/aan -> pas in het rood na ongeveer 6 uur bellen, alles bij elkaar 1 uur Wi-Fi en 2 uur muziek.

Als ik dat vertaal met de uren die apple opgeeft, kom ik toch in de buurt van wat ze beloofd hebben:

bellen 8 uur volgens apple: mijn verbruik ongeveer 75% daarvan
internet 6 uur volgens apple: mijn verbruik ongeveer 15% daarvan
muziek 24 uur volgens apple: mijn verbruik ongeveer 10% daarvan

Pas op met YouTube... dat gebruikt batterij-vretende Wi-Fi & batterij-vretende processorkracht voor de video. Als je daarmee je batterij leeg wil laten lopen ben je theoretisch dus na 3 uur klaar. Een half uurtje youtube is goed voor ongeveer 20% van je batterij... uurtje bellen erbij en je zit al bijna op de helft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterijduur iPhone 8 uur met gebruik Cyberuben iPhone algemeen 11 04-08-10 19:25
batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen. colliehome iPhone algemeen 273 06-09-09 20:35
Ervaringen over de Batterijduur/opladen Tjainie iPhone algemeen 1 03-09-08 10:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.