//

Ervaringen met batterijduur

Ervaringen met batterijduur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Eurobrowser Sorry, maar ik kan hier niet echt uit op maken of 1.1.2 nu beter of slechter is...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 30-11-07, 09:55
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

@Eurobrowser

Sorry, maar ik kan hier niet echt uit op maken of 1.1.2 nu beter of slechter is
__________________
iPhone US 8GB - FW 3.0 (custom) - Telfort NL - Windows & Hackingtosh
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 10-04-08, 12:27
vedzo's schermafbeelding
vedzo vedzo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard

ik services geinstalleerd bij apps, maar ik kan daar de ssh niet op on of off zetten. Als ik sercives open verdwijnt de ssh mogelijkheid! Raar???? Help me!
  #43  
Oud 10-04-08, 13:00
rob rob is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 9
Standaard

Ik doe ongeveer 3 tot 4 dagen met de batterij, ssh/uit, bluetooth/aan, Wi-Fi/aan, gprs/aan en elk uur mijn mail ophalen, bellen ongeveer 2 uur, weinig muziek, wel regelmatig internetten via Wi-Fi of gprs. versie is 1.1.4. Ik ben er well tevreden mee, ik laat hem niet tussendoor op, ik kijk s'avonds hoeveel de batterij nog heeft, dan pas opladen via het netsnoer, niet via de usb.
  #44  
Oud 10-04-08, 15:47
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Rob, als jij bedoeld dat je kunt internetten (Wi-Fi), en bellen, en dan 3 tot 4 dagen met de iPhone batterij meegaan, klopt niet helemaal he. Niemand op dit forum krijgt dat voorelkaar. Ten eerste Wi-Fi zuipt batterijen om het leven en ten tweede gprs en bluetooth ook nog aan hebben zuipt nog meer batterij

Ikzelf heb alles uitstaan waaronder, SSH, EDGE, Wi-Fi, Bluetooth. Wanneer ik eens ga internetten in de trein of auto, dan zet ik EDGE aan of als ik thuis ben zet ik Wi-Fi aan. Als ik dit zo gemiddeld doe, dan houdt mijn batterij het geen 2 dagen uit. Nu ik zo af en toe bel en sms, en met alle functies uit, gaat mijn batterij een dikke 4 dag mee.
  #45  
Oud 10-04-08, 15:49
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vedzo Bekijk bericht
ik services geinstalleerd bij apps, maar ik kan daar de ssh niet op on of off zetten. Als ik sercives open verdwijnt de ssh mogelijkheid! Raar???? Help me!
Gewoon even de nieuwste BossPrefs v1.62 downloaden in installer. En dan gewoon alles uitzetten wat je in het hoofdmenu ziet.
  #46  
Oud 10-04-08, 16:25
rob rob is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 9
Standaard

Wat bij mee veel heeft geholpen is s'nachts de draadloze router uitzetten.
  #47  
Oud 11-05-08, 03:01
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Het ligt maar aan de mogelijkheden die je hebt tot het opladen van je iPhone, maar in mijn geval is het eenvoudig... Leer jezelf aan je telefoon elke nacht aan de oplader te hangen en je zit altijd goed. Bij mijn vorige telefoon Nokia 8800 was dit ook een must, dus de iPhone is voor mij niets nieuws hierin. Bovendien kan ik best een nachtje overslaan als het moet. Die 2e dag komt ie ook nog wel door.

Mijn tip is dus gewoon (indien mogelijk) elke nacht even aan de oplader op je nachtkastje klikken. Sta je altijd op met een volle batterij.
  #48  
Oud 11-05-08, 07:00
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
Rob, als jij bedoeld dat je kunt internetten (Wi-Fi), en bellen, en dan 3 tot 4 dagen met de iPhone batterij meegaan, klopt niet helemaal he. Niemand op dit forum krijgt dat voorelkaar. Ten eerste Wi-Fi zuipt batterijen om het leven en ten tweede gprs en bluetooth ook nog aan hebben zuipt nog meer batterij

Ikzelf heb alles uitstaan waaronder, SSH, EDGE, Wi-Fi, Bluetooth. Wanneer ik eens ga internetten in de trein of auto, dan zet ik EDGE aan of als ik thuis ben zet ik Wi-Fi aan. Als ik dit zo gemiddeld doe, dan houdt mijn batterij het geen 2 dagen uit. Nu ik zo af en toe bel en sms, en met alle functies uit, gaat mijn batterij een dikke 4 dag mee.
rob zal toch gelijk hebben
kom met mijn iphone ook zeker 3 dagen toe en Wi-Fi staat ALTIJD aan
mail ophalen wel handmatig
ipod soms dan ook nog eens opstaan
de rest staat wel af natuurlijk
  #49  
Oud 16-05-08, 12:55
ronnepon ronnepon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 39
Standaard battery applicatie

er is een applicatie om te zien op hoeveel percent je battery zit.

maar hoe heet deze applicatie ook alweer? en van welke source kun je hem downloaden?
  #50  
Oud 16-05-08, 13:21
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronnepon Bekijk bericht
er is een applicatie om te zien op hoeveel percent je battery zit.

maar hoe heet deze applicatie ook alweer? en van welke source kun je hem downloaden?
Poeh de applicatie heet gewoon "battery" en is te vinden onder de standaard sources toch? Schrik trouwens niet als je de applicatie sluit dat je iPhone even voor 5sec traag reageert. Het kost de iPhone veel moeite om de service van "battery" te kunnen sluiten.
  #51  
Oud 20-05-08, 14:17
japiejo japiejo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

Ik had de laatste 2 weken batterijproblemen. De batterij ging steeds maar 24 uur o.i.d. mee, terwijl ik daarvoor gewend was aan een dag of 4 of 5. Ik heb doorgaans alles (Wi-Fi, Bluetooth, SSH, Edge) uitstaan behalve als ik iets even nodig heb. Ook bel ik vrij weinig, vandaar de lange gebruiksduur. Naar aanleiding van een tip hierboven SysInfo gebruikt om de processen te checken en ik zag dat er een Navizon daemon actief was. Navizon gedeïnstalleerd en ik heb mijn normale gebruiksduur weer terug. Misschien heeft iemand er wat aan.
  #52  
Oud 29-05-08, 15:38
ronnepon ronnepon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 39
Standaard

als ik iphone wil opladen steek in oplader in en hoor ik het geluid dat hij begint met opladen en zie ik dat bliksemschichtje rechtsboven in de batterijlogo maar direct erna komt het gewone batterij logo terug en laad hij niet op :s

weet iemand hier raad mee?
  #53  
Oud 29-05-08, 16:22
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Hmm, oplader kapot? Probeer eens via de pc op te laden dan
  #54  
Oud 15-06-08, 00:34
Yoliene Yoliene is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard verschil in oplader?

ff een vraagje hor
ik heb die oplader voor pc en ik heb nog een andere die ik erbij had gekocht van me ipod die je meteen in stopcontact kan steken en dan heb ik ook nog die andere waar je die usb kabel in doet.

alleen nou hb ik het gevoel dat ik da als ik me iPhone mt de ene lader oplaat hij langer mee gaat dan mt de andere
ze hebben ook allemaal andere spanningen enzo...

is dit slecht voor de accu en welke oplader rade jullie mij aan??
  #55  
Oud 15-06-08, 10:39
demonchild's schermafbeelding
demonchild demonchild is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: brugge
Berichten: 242
Standaard

ik gebruik die usb oplader met men laptop
het duurt wel langer om op te laten maar zit minder stroomspanning op als in het gewoon stopcontact, en ik heb ook het gevoel dat de batterij langer mee gaat.

als ik hem in zen dock oplaad via het net en ik wrijf langs de achterkant van de iPhone met een paar vingers dan voel je de stroom, hebben anderen hier ook "last" van ?
__________________

1.1.2 OTB 8GB->1.1.4->crash->pwnage 2.0->crash->pwnage->2.1.1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterijduur iPhone 8 uur met gebruik Cyberuben iPhone algemeen 11 04-08-10 18:25
batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen. colliehome iPhone algemeen 273 06-09-09 19:35
Ervaringen over de Batterijduur/opladen Tjainie iPhone algemeen 1 03-09-08 09:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.