//

Hoe lang blijft de iPhone 4 verkrijgbaar?

Hoe lang blijft de iPhone 4 verkrijgbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik overweeg om een iPhone 4 te kopen, maar ik ben niet zeker of het een beter idee is om te wachten tot de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-03-13, 13:32
arnegevaert arnegevaert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard Hoe lang blijft de iPhone 4 verkrijgbaar?

Ik overweeg om een iPhone 4 te kopen, maar ik ben niet zeker of het een beter idee is om te wachten tot de iPhone 5S uitkomt, en de iPhone 4 dus in prijs daalt. Zou de iPhone 4 dan nog altijd verkrijgbaar zijn (het is namelijk de enige iPhone met 8GB, en ik heb geen 16GB nodig), of zullen ze die niet meer verkopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-13, 13:46
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Hij zal hoogstwaarschijnlijk nog wel te koop zijn.
  #3  
Oud 20-03-13, 19:54
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Apple houdt vast aan het principe dat men 3 verschillende telefoons op de markt heeft (met enige overlap - na de introductie van de 5 is men enkele maanden later gestopt met de productie van de 3GS). Tussen juni en september dit jaar wordt de 5S verwacht. Dat zou dus betekenen dat enkele maanden na de introductie van deze iPhone alleen nog de 4S, 5 en 5S worden geproduceerd.

Daar van uit gaande denk ik dat de laatste iPhone 4 dit najaar van de band gaat rollen.

Software ondersteuning (iOS updates) zullen waarschijnlijk nog één tot enkele jaren langer blijven lopen. Ik gok zelf dat in de loop 2015, hooguit begin 2016 het gedaan is met de iOS updates. Daarna duurt het nog wel even tot de apps niet meer ondersteund worden (je die niet meer kunt draaien). Dus voorlopig kun je nog wel even vooruit met een iPhone 4
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren

Labels
8 gb, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe lang blijft de 3GS nog ondersteund? Guest-20191103144301 iPhone algemeen 1 18-03-12 13:35
iPhone blijft oneindig lang restoren Blazar iPhone algemeen 3 30-03-10 16:15
Hoe lang heb je je iphone al? michi Chat en geruchten 67 22-03-08 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.