//

Foto van contactpersoon downloaden

Foto van contactpersoon downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, dan wel behulpzame lezer Ik heb een superleuke foto van een contactpersoon en zou deze graag op mijn computer willen zetten (of email, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-13, 09:42
Aatje21 Aatje21 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard Foto van contactpersoon downloaden

Hallo iedereen, dan wel behulpzame lezer

Ik heb een superleuke foto van een contactpersoon en zou deze graag op mijn computer willen zetten (of email, whatsapp, maakt niet uit)... Maar heb geen idee hoe ik erbij kan komen?

Deze foto staat niet tussen mijn andere foto's, maar is wel eergisteren genomen.

Mijn telefoon is gejailbreaked en ik ben er een klein beetje mee bekend, dus ook een "lastiger" oplossing zou meer dan welkom zijn!

Hopende dat iemand hier een antwoord weet, alvast bedankt!


Aat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-13, 09:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aatje21 Bekijk bericht
Deze foto staat niet tussen mijn andere foto's, maar is wel eergisteren genomen.
Met wat heb je die foto dan genomen als je er niet bij kan komen? Sommige camera apps zetten foto's niet direct in de filmrol maar laten die in een "Lightbox" staan.
  #3  
Oud 25-03-13, 10:02
Aatje21 Aatje21 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

Gewoon bij het wijzigen van de contactpersoon op "neem foto"...
Dus hij moet ergens staan, maar hij staat niet in de filmrol.

Bedankt trouwens voor je snelle reactie!
  #4  
Oud 25-03-13, 10:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aatje21 Bekijk bericht
Gewoon bij het wijzigen van de contactpersoon op "neem foto"...
Oei Met die techniek Ik ben niet zeker dat die foto wel in de filmrol of een album komt.
  #5  
Oud 25-03-13, 10:13
Aatje21 Aatje21 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

Klopt, dat is dus ook een beetje het probleem. Want anders had ik de foto gewoon via de filmrol kunnen mailen / op mijn laptop kunnen zetten

Maar hij valt te wijzigen in het contactpersoons-tabje, als in uit/inzoomen, bewegen etc. Dus hij staat wel ergens...
  #6  
Oud 25-03-13, 10:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aatje21 Bekijk bericht
Dus hij staat wel ergens...
Vermoedelijk in de SQLite3 contacten database Staat er onder Foto's nergens een album "Opgeslagen foto's"? Ik weet niet hoe dat in het Nederlands heet, hier is alles in het Engels en dan heet dat album "Saved Photo's".
  #7  
Oud 25-03-13, 10:55
Aatje21 Aatje21 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Vermoedelijk in de SQLite3 contacten database Staat er onder Foto's nergens een album "Opgeslagen foto's"? Ik weet niet hoe dat in het Nederlands heet, hier is alles in het Engels en dan heet dat album "Saved Photo's".
Enige tips/uitleg over hoe ik daarbij kan komen? Eventueel via een file manager app of een andere mogelijkheid?
edit; onder foto's staat niets, behalve de normale "filmrol", de opgeslagen foto's dus.
  #8  
Oud 25-03-13, 11:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aatje21 Bekijk bericht
Enige tips/uitleg over hoe ik daarbij kan komen?
Als die foto echt in de contacten SQLite3 database staat, zoals ik vermoed, dan is daar niet zonder meer bij te komen. Ook niet met een file manager of een app.

Met een jailbreak zou het eventueel wel kunnen lukken met iExplorer of zoiets. Als je met iTunes synchroniseert en een backup maakt eventueel ook met iBackup Viewer, iBackupbot, Diskaid, enz... enz... Onder Windows misschien ook met iFunbox.
  #9  
Oud 25-03-13, 11:25
Aatje21 Aatje21 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

Opgelost;

Inloggen op iCloud, contactpersonen, opzoeken van de juiste contactpersoon, dan kun je met bijvoorbeeld chrome het pasfotootje "inspecteren" en de link uit de code vissen. 640x480 geloof ik uit mijn hoofd. Maar werkt prima.

Mag een slotje op. Bedankt voor de hulp!
  #10  
Oud 25-03-13, 11:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aatje21 Bekijk bericht
Opgelost;

Inloggen op iCloud, contactpersonen, opzoeken van de juiste contactpersoon, dan kun je met bijvoorbeeld chrome het pasfotootje "inspecteren" en de link uit de code vissen. 640x480 geloof ik uit mijn hoofd. Maar werkt prima.

Mag een slotje op. Bedankt voor de hulp!
Kijk dat is nu eens een intelligente oplossing Ik zou er niet opgekomen zijn Proficiat en succes verder
  #11  
Oud 25-03-13, 11:51
Aatje21 Aatje21 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Reageren

Labels
foto contactpersoon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto van contactpersoon wordt vergeten opperhoof Muziek, foto & video 1 01-02-10 21:28
Contactpersoon incl foto = schermvullend WTFoX Archief 4 16-10-08 13:28
Mac OS X: foto's downloaden van iphone naar mac laiphone iTunes 8 15-07-08 22:09
Foto contactpersoon groot of klein Maikel Archief 2 22-05-08 13:47
Foto contactpersoon Frank88 Unlock [archief] 3 11-03-08 09:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.